تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813229849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خراسان رضوي: همه وجود امام خميني(ره) براي دفاع از اسلام بود امام(ره) را بايد بيشتر براي نسل سوم جوان معرفي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون استاندار خراسان رضوي: همه وجود امام خميني(ره) براي دفاع از اسلام بود امام(ره) را بايد بيشتر براي نسل سوم جوان معرفي كرد


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

معاون امنيتي انتظامي استاندار خراسان رضوي گفت: امام خميني(ره) در اسناد تاريخ، به عنوان يك سند و حقيقت فراموش‌ نشده‌اي است و همه وجود امام(ره) براي دفاع از اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، علي مولوي حقيقي در مراسم افتتاحيه فعاليت‌هاي كميته فرهنگي و تبليغات ستاد ارتحال حضرت امام(ره) و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و قيام 15 خرداد كه عصر ديروز در محل مجتمع فرهنگي هنري هاشمي‌نژاد برگزار شد، با بيان اين ‌كه هر روز كه از عمر انقلاب سپري مي‌شود، بيشتر به ويژگي‌هاي امام و اخلاص او پي مي‌بريم، اظهار داشت: سراسر عمر امام خميني با اسلام و در مبارزه با دشمنان دين سپري شد.

وي با اشاره به اين‌ كه همه وجود امام براي دفاع از اسلام بود، تصريح كرد: سراسر وجود امام خميني و خروش او در برابر ظلم براي اسلام بود، در هيچ جايي از بيانيه‌هاي امام در طول دوران نهضت و تبعيد كه به انقلاب تبديل شد و جهاني شد، سخني منهاي اسلام ديده نمي‌شود.

مولوي با اشاره به اينكه ادبيات امام خميني(ره) منهاي اسلام نبود، ابراز داشت: امام(ره) با تمام وجود در اسلام ذوب شده بود و به همين علت است كه تمام مسلمين جهان، به وجود و سخن امام عشق مي‌ورزند.

وي با بيان اين كه ذوب شدن امام(ره) در خلوص و طينت او بود، اظهار داشت: در هر بخشي از زندگي امام خميني(ره) كه نگاه شود سخني جز حق نيست، بي ترديد نمي‌توان منكر نقش بي‌بديل امام(ره) شد كه به عنوان رهبري مقتدر اسلام ناب را از اسلام آمريكايي جدا كرد.

معاون امنيتي انتظامي استاندار خراسان رضوي ادامه داد: خوب است كه در همه برنامه‌ها و مناسبت‌ها، امام(ره) را بيشتر براي نسل سوم جوان معرفي كرد.

به گزارش ايسنا _ منطقه خراسان، در ادامه اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر محمد هادي عبد خدايي، مدرس دانشگاه علوم قرآني مشهد گفت: مشكل اساسي كشور فساد و گراني است.

وي افزود: بايد توجه كرد كه آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند، اما فساد در داخل كشور بيشترين غلط‌ ها را مي‌كند.

حجت‌الاسلام عبدخدايي با بيان اين‌ كه هيچ‌گاه امام خميني(ره) از خاطر ملت ايران فراموش نمي‌شود، اظهار داشت: اولين ويژگي امام خميني(ره) ايمان و تقواي او بود و در روحيه امام به هيچ وجه غرب‌زدگي وجود نداشت.

وي در ادامه تصريح كرد: امام از لحاظ سياسي خوب فكر مي‌كرد و نمي‌گذاشت كه ساير كشورها طلبكار شوند.

عبدخدايي با بيان اين‌ كه تنها تكيه گاه امام خميني خدا بود، اظهار داشت: پيروزي انقلاب ايران يك انفجار بود و باعث ويراني عده‌اي شد.

وي با اشاره به اين كه امام يك طرح جديد در سياست جهاني باز كرد، اظهار داشت: امام مسلمانان را با هويت خود آشنا كرد، پايبندي مسلمانان به اسلام بيشتر از مسيحيان به مسيحيت است.

مدرس دانشگاه علوم قرآني مشهد تاكيد كرد: امام خميني(ره) واقعا ايمان داشت و خدا ترس بود و مي‌دانست كه بزرگترين قدرت يعني خداوند، پشتيبان مومن است. امام خميني(ره) به مردم اعتقاد داشت و به آن‌ها بها مي‌داد.

وي تاكيد كرد: او وابسته به ايماني كه داشت، شجاع و صريح بود، صلابت و سياست داشت و در سياست بسيار قوي بود.

عبدخدايي امام خميني(ره) را از مهم‌ترين سياست‌مداران تاريخ ايران دانست و گفت: امام خميني آن چنان صلابت داشت كه در برابر خبرنگاران هر حرفي را نمي‌زد، به صورتي كه در قبل از انقلاب در اين رابطه روي اصول و فرمول‌هاي سياسي حركت مي‌كرد.

عبدخدايي مهم ترين مسئله كشور را بدحجابي دانست و بيان كرد: فساد و گراني دو مشكل اصلي كشور است كه در صورت حل شدن اين دو مشكل، ديگر مشكلي در كشور نخواهد بود.

مدرس دانشگاه علوم قرآني مشهد ابراز داشت: ما در مقابل اسلام و امام كوتاه آمده‌ايم و بايد برگرديم، بايد توجه كرد كه آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند، اما فساد در داخل كشور بيشترين غلط‌ها را مي‌كند.

وي تاكيد كرد: وظيفه ما اين است كه از لحاظ فرهنگي و اجرايي بايستيم تا آدم مفسد جايي براي خود در جامعه اسلامي نبيند، اگر به سادگي با اين امر برخورد شود آن گاه فرد مفسد به حجاب لبخند مي‌زند و آن را مسخره مي‌كند.

محمد هادي عبد خدايي با بيان اين مطلب كه اگر فساد در ايران رخنه كند، عامل نابودي ما خواهد بود، گفت: امام(ره) از ابتدا براي اسلام حركت و قيام كرد و خود و هر چه را داشت در محضر اسلام گذاشت، حال كه 30 سال از انقلاب گذشته است، در مقابل آرمان‌هاي امام خميني(ره) و نسبت به ارزش‌هاي اسلامي شرم سار هستيم.

وي با بيان اينكه امام يك ذره حالت غرب زدگي نداشت و ما نيز بايد اين حالت را داشته باشيم، گفت: گناه ما را از پا در مي‌آورد و كشور را تهديد مي‌كند؛ مشكلات داخلي اگر حل شود، خارج هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن