تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد:همگي به عشق امام كار مي كنيم/اگر اين ادم هاي كوته فكر نبودند مي گفتم ذكر امام ذكر خداست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: احمدي نژاد:همگي به عشق امام كار مي كنيم/اگر اين ادم هاي كوته فكر نبودند مي گفتم ذكر امام ذكر خداست
------------

رئيس جمهور گفت: ما اگر در كشور كار مي كنيم اينها همه به عشق امام خميني (ره) است و براي اين است كه ياد ونام امام در دنيا بيش از پيش منتشر شود .

به گزارش خبرنگار ما، محمود احمدي نژاد ساعاتي پيش و درديدار با اعضاي ستاد مركزي بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) در استانه نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي افزود: امام بيش از هر شخص ديگري پايبند به اصول ارزشها بود وتا روز اخر سر سوزني از دفاع از اصول و ارزشها كوتاهي نكرد .

رئيس جمهور بزرگداشت امام خميني (ره) ادامه راه ايشان دانست و تصريح كرد: در ايران سال به سال قدر امام بيشتر و بيشتر شناخته مي شود و راه امام نوراني تر ، مستحكم تر و پايدار تر مي شود .

احمدي نژاد راه امام را به عنوان يك سمبل و الگو براي ملت توصيف وتاكيد كرد : ملت ايران امام را خوب شناخته است و در ميثاقي كه با او بسته است تا امروز ايستاده و تا اخر نيز خواهد ايستاد .

احمدي نژاد به وجود يك خلاء‌ ايدئولوژيك در دنياي امروز اشاره كردو گفت: كمونيسم كه به پايان راه خودرسيد و ليبراليسم و اومانيسم هم به گونه اي به پايان راه خود رسيدند كه ديگر مردم به انها نگاه نمي كنند و همه به دنبال راهي نو و الهي هستند همان راهي كه با فطرتشان تطابق دارد يعني همان كلام نوراني امام (ره).

رئيس جمهور وظيفه ايران اسلامي را در مقطع كنوني سنگين تر از قبل توصيف كرد و افزود: در اين مقطع و با وجود چنين خلايي ما بايد بيش از پيش انديشه هاي امام خميني(ره) را در دنيا ترويج كنيم و در نخستين گام بايد مراسم سالگرد را از محدوده ايران اسلامي گسترش بيشتري داد .

احمدي نژاد با حمايت از فعاليت هاي ستاد مركزي بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) گفت: بايد از اين مرحله كه فقط مهمان خارجي دعوت كنيم بگذريم و در كشورهاي بسياري حداقل در 100 كشور مراسمي فاخر و در خور نام امام خميني و انديشه هاي او با حضور انديشمندان مختلف از ان كشور و همچنين از ايران برگزار شود و ما نيز از اين كار حمايت مي كنيم .

احمدي نژاد به نياز كنوني جامعه بشري و انديشه هاي امام اشاره كرد و گفت: امام متعلق به همه است و ما نبايد او را فقط به عده اي خاصي محصور كنيم ،‌برخي ها مي خواهند امام را انگونه كه مي خواهند معرفي كنند و در اين راه او را با مقياس خودشان مي سنجند و به ابعاد وجودي خود نگاه مي كنند .

وي افزود: ارمانهاي امام خميني (ره) در استانه تحقق جهاني است و ما همگي در اين راه مسئول هستيم .

رئيس جمهور گفت: ترديد ندارم با فرهنگ و پرچمي كه امام خميني (ره) بلند كرد در هر نقطه عالم كه فرهنگ و جبهه امام با مستكبران مواجه شود بدون ترديد پيروزي از ان جبهه امام است .

احمدي نژاد در ادامه سخنان خود در ديدار با اعضاي ستاد مركزي بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) با بيان اينكه وعده اين پيروزي را امام خميني (ره) و پيشتر پيامبر عزيز اسلام داده اند و نشانه هايش را مي بينيم افزود: كدام تحليل گر در دنيا اين جرات را دارد كه بگويد رژيم صهيونيستي ماندني است نه تنها اين رژيم كارش تمام است بلكه همه نظام استكباري در سراشيبي سقوط قطعي قرار گرفته است و اينها همه دستاورد حركت امام است .

رئيس جمهور با بيان اينكه كار براي خدا نيازمند حجم بالا نيست بلكه نيازمند كيفيت است گفت: ان زماني كه كيفيت واقعي براي كار بوجود امد موج عظيم دنيا را فرا خواهد گرفت و الان اين موج حاصل از قيام امام همه جا را فرا گرفته است .

احمدي نژاد به برخي اظهار نظرها در خصوص صحبت هاي امام و غفلت از افق بلند امام اشاره و تصريح كرد: برخي ها ظرفيت كافي ندارند و بعضي اوقات كه ما مسئله مديريت بر جهان را با استفاده از انديشه هاي امام مطرح مي كنيم به جاي اينكه اين مسئله به امريكائيها بر بخورد به اينها برمي خورد .

وي افزود: مگر امام نمي گفت اهنگ بسيج و حزب الله در سراسر جهان حاكم شود ، مگر امام نمي گفت تا ظلم است مبارزه است و تا مبارزه است ما هستيم ، مگر امام نمي فرمودند تا بر افراشتن پرچم لا اله الا الله و محمدا رسول الله بر مناره هاي بلند بشريت ما هستيم و ايستاده ايم .

رئيس جمهور امام خميني را متعلق به يك زمان و مكان ندانست و گفت: امام را نمي توان در يك زمان و مكان محدود كرد چرا كه مگر مي شود خدا را در يك جسم محدود كرد او روح خدا بود در كالبد زمان .

احمدي نژاد ذكر، ياد و نام امام خميني (ره) را ذكر همه خوبي ها دانست و افزود: اگر اين ادم هاي كوته فكر نبودند مي گفتم ذكر امام ذكر خداست براي اينكه امام خداپرستي را دوباره زنده كرد و دوباره همه را به ياد خدا انداخت .

احمدي نژاد با بيان اينكه امام پرچمدار همه خوبي ها و زيبايي براي بشريت امروزاست گفت: همه وجود امام درس بود هم راه و هم راهنما و هم پشتيبان رهروان و هم دستگير افتادگان در مسير .

رئيس جمهور يكي از اصلي ترين درس هاي امام را كار براي خدا و انجام تكليف دانست و گفت: خلاصه پيام همه پيامبران الهي نيز همين بوده است چرا كه كار براي خدا و انجام تكليف عين پيروزي است و تنها راهي است كه شكست در ان معني ندارد .

وي افزود: كسي كه براي خدا كار مي كند از زمان و مكان فاصله مي گيرد و افق نگاهش جهان مي شود و از محدوده زمان هم خارج و ابدي مي شود .

رئيس جمهور سخنان امام خميني (ره) براي اقشار مختلف مردم پيرو جوان ، كوچك و بزرگ وبراي همه مردمان دنيا پيامي اشنا و سخني از زبان دل همه انها توصيف و تصريح كرد: كار براي خدا و انجام تكليف رمز ماندگاري است و مناسبات مادي نه مي توانند زنجيري به پاي كسي باشند كه در اين مسير قدم بر مي دارد و نه مانعي در راه او و نفوذ كلامش را چند برابر مي كنند .

احمدي نژاد به روزهاي سخت اول جنگ و قدرت هاي منسجم و تا بن دندان مسلح مقابل ملت ايران اشاره كرد و گفت: امام در ان زمان فرمودند اتفاق خاصي نيافتاده است يك دزدي امده و سنگي انداخته و بچه هاي ما او را بيرون مي كنند خيلي اين كلام امام را به نوعي جنگ رواني براي دشمن تعبير كردند كه البته نمي توان از اين وجه ان غافل بود اما اين كلام حقيقت اعتقاد امام بود ، امام انها را صاحب قدرت نمي شناخت .

رئيس جمهور امام را الگوي همه بشريت دانست و گفت: هر چقدر زمان مي گذرد نورانيت امام بيشتر ميشود و امام جلا و درخشندگي بيشتري پيدا مي كند و تبري كه امام 30 سال قبل با ان بت هاي زمان را به زمين كوفت امروز نيز همان تبر بت هاي امروز را بر مي چيند .

وي افزود: برخي ها خيال مي كردند اميدوار بودند كه با جدا شدن مادي امام از اين دنيا اين موج بخوابد اما اشتباه فكر مي كردند و بدون ترديد امام امروز در دنيا شناخته شده تر از 20 سال قبل است و انبوه پيروان امام نيز بسيار بيشترو گسترده تر از 20 سال قبل اند .

احمدي نژاد با اشاره به شكسته شدن هيمنه قدرت هاي بزرگ تاكيد كرد: به لطف قيام الهي امام مجاهدت ملت ايران و خط نوراني ولايت بت ها و فرعون هاي دوران همه به طور كامل خلع سلاح اند وهيچ حرفي در هيچ حوزه اي ندارند .

وي افزود: اين به اصطلاح قدرت ها در اقتصاد در بن بست كامل اند در فرهنگ ومديريت سياسي نيز به بن بست خورده اند و به قول رهبري عزيز در هر جبهه اي كه با ملت ما مواجه شده اند ملت ما انها را شكست داده و انها را سرجايشان نشانده است .

پيش از سخنان رئيس جمهور محمدي علي انصاري دبير ستاد مركزي بزرگداشت حضرت امام خميني (ره) گزارشي از فعاليت هاي اين ستاد ارائه كرد .
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن