تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل جامعه زينب در گفت و گو با ايسكانيوز: نگاه ارزشي امام به زنان را در عملكرد دولتمردان نمي بينيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دبير كل جامعه زينب در گفت و گو با ايسكانيوز: نگاه ارزشي امام به زنان را در عملكرد دولتمردان نمي بينيم
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دبير كل جامعه زينب با بيان اينكه در عملكرد دولتمردان،نگاه ارزشي امام به زنان را نمي بينيم گفت: در دهه اولي كه نگاه امام حاكم بود زن ها رشد زيادي كردند.
مريم بهروزي دبير كل جامعه زينب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در خصوص نگاه ويژه امام به زنان با بيان اينكه آيت الله خامنه اي نيز حقيقتا همان نگاه حضرت امام را نسبت به زنان دارند، اظهار داشت: در دهه اول و دوم انقلاب زنان حضور چشمگيري در عرصه تصميم سازي و تصميم گيري داشتند و در دهه اخير به خاطر شدت يافتن تهاجم فرهنگي به ايران و عملكرد دولتمردان، شاهد كاهش حضور زنان هستيم.
وي گفت: نشانه اين كاهش حضور تعداد نمايندگان زن در مجلس هشتم است كه نسبت به دوره هاي پنجم الي ششم به نصف رسيده است.
بهروزي بيان كرد: در دهه اول انقلاب يك جهش سه برابري از حضور زنان داشتيم كه سه نفر در دوره اول مجلس به 9 نفر در دوره چهارم مجلس رسيده بود.
دبير كل جامعه زينب ادامه داد: از مجلس پنجم تا مجلس هشتم شاهد كاهش حضور زنان در عرصه تاثيرگذاري و مشاركت سياسي هستيم.
عضو مجمع زنان اصولگرا با بيان اينكه تاثيرگذاري رهبريت حضرت امام بسيار زياد بود، تاكيد كرد: امام در همه زمينه هاي اعتقادي، اخلاقي، سياسي و حكومت حضور چشمگير داشتند.
وي بيان كرد: امام، نگاه افكار عمومي و جامعه اسلامي را نسبت به زن رشد و ارتقا داد و به آن عمق بخشيد.
دبيركل جامعه زينب با بيان اينكه امام مشاركت سياسي اجتماعي زنان و باور مندي به زنان را در اسلام ، احيا كردند، گفت: زنان نيز كه به حقيقت اسلام واقف شده بودند از اين فرصت و ميدان خوب استفاده كردند.
وي با بيان اينكه رمز موفقيت هاي امام و رهبري مردم و نظام در خدايي بودن امام بود، گفت: به اعتقاد من امام در ملكوت اعلا به سر مي بردند.
بهروزي خاطر نشان كرد: امام رهبريت الهي را در جامعه اعمال مي كردند و در عصر حاضر به عنوان مترقي ترين و جامع و كامل ترين نظرات را در مورد بشر و حكومت اسلامي داشتند.
عضو مجمع زنان اصولگرا افزود: با انقلاب اسلامي جهان اسلام از غفلت نجات پيدا كرد و تحولي در زواياي جوامع اسلامي پديد آمد كه نتايج آن را شاهد هستيم.
بهروزي عنوان كرد: امام بعد از انبيا و اولياي الهي و ائمه معصومين از معدود افرادي است كه تفكر جهاني در توام بودن دين و سياست به حساب مي آيد.
اين فعال سياسي با بيان اينكه امام هم در جايگاه مرجع تقليد شيعيان و هم به عنوان بهترين سياستمدار عمل كردند، گفت: امام عالي ترين نظرات را در مورد سياستمداري و حكومت داري داشتند./06/120
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن