تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيدحسن خميني: ـ با هرقدم در مسير ارائه خدمت به مردم امامي‌تر مي‌شويم ـ بزرگ‌ترين وديعه‌ رهبر كبير انقلاب، نظام جمهوري اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سيدحسن خميني: ـ با هرقدم در مسير ارائه خدمت به مردم"امامي‌تر"مي‌شويم ـ بزرگ‌ترين وديعه‌ رهبر كبير انقلاب، نظام جمهوري اسلامي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس شوراي شهر، شهردار و جمع كثيري از كاركنان شهرداري‌هاي مناطق 22 گانه تهران صبح روز شنبه با حضور در حرم مطهر امام خميني(ره) پس از تجديد ميثاق با امام راحل با حجت‌الاسلام و المسلمين سيدحسن خميني ديدار كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) يادگار امام راحل در سخنان خود ضمن قدرداني از شهردار و شوراي شهر با بيان اين‌كه " دوستداران امام همواره بايد به فكر به جاي آوردن خواسته‌هاي ايشان باشند" گفت: امروز براي پاسخ به مطالبات امام(ره) بيش از هر چيز بايد بدانيم كه ميراث امام براي ما و مطالبه‌ ايشان از ما چيست؟

وي تصريح كرد: بسيار به جاست به اين نكته بينديشيم كه امام چه چيزي درميان ما به يادگار گذاشت و امروز از ما علاوه بر حفظ آن يادگاران، چه چيزي را مي‌خواهد.

يادگار امام بزرگ‌ترين وديعه‌ رهبر كبير انقلاب اسلامي را نظام جمهوري اسلامي دانست و اظهار كرد: ميراث امام در جامعه ما جمهوري اسلامي است كه تبلور آن قانون اساسي مي‌باشد و امروزه همه ما در چارچوب آن زندگي مي‌كنيم.

سيدحسن خميني با طرح اين پرسش كه " حفظ نظام جمهوري اسلامي به چيست؟" خاطرنشان كرد: هر كسي در حوزه مسووليتي كه دارد اگر با فكر، شناخت درست و ديد وسيع تلاش كند و آن را به قصد قربت به انجام برساند، مي‌تواند ادعا كند كه يك گام به سمت حفظ جمهوري اسلامي برداشته است.

وي ادامه داد: حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي بيش از هر چيز احتياج به اين دارد كه هركس در هر جايگاهي كه قرار دارد با تدبير صحيح و مشورت يك گام مثبت به جلو بردارد. اگر همه اين گونه عمل كنند، مي‌توان گفت در آن مسيري كه خواسته‌ امام است گام برداشته‌ايم.

يادگار رهبر كبير انقلاب اسلامي تصريح كرد: اگر هر كسي از ما در هر گوشه‌اي كه هستيم يك گام به جلو برداريم و هر روز براي ارائه‌ خدمت بيشتر به مردم تلاش كنيم، مي‌توانيم بگوييم آن روز "امامي‌تر" كار كرده‌ايم.

سيدحسن خميني تاكيد كرد: اگر خداي ناكرده با عملكرد نادرست و با توهم دشمنان اين تلقي ايجاد شود كه نظام جمهوري اسلامي و قانون اساسي، اين ميراث بزرگ امام كارآمد نيست؛ آن وقت آغاز مشكلات است و نتوانسته‌ايم مطالبات امام را پاسخ بگوييم.

يادگار امام در ادامه به نقش شهرداري‌ها در توفيق هر چه بيشتر نظام جمهوري اسلامي اشاره كرد و گفت: احساس مي‌شود امروزه يك مديريت و تدبير خوب در شهرداري تهران مورد توجه قرار گرفته است.

سيدحسن خميني حفظ ميراث امام راحل را وظيفه‌ ديني، اخلاقي و ملي مردم ايران خواند و خاطرنشان كرد: حفظ اين ميراث تنها به شنيدن و گفتن نيست، بلكه گام برداشتن در مسير آرمان‌هاي امام است كه همت والايي مي‌طلبد.

وي در پايان با اظهار اميدواري در توفيق روزافزون شهرداري‌ها گفت: مجموعه شهرداري‌ اهميت فراواني دارد؛ چراكه حلقه‌ اتصال نظام با جامعه است.

پيش از سخنان حجت‌الاسلام و المسلمين سيدحسن خميني، مهندس مهدي چمران – رييس شوراي اسلامي شهر تهران و دكتر محمدباقر قاليباف – شهردار تهران در سخناني بر تجديد ميثاق با آرمان‌هاي حضرت امام خميني(س) تاكيد كردند.

انتهاي پيام
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن