تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809967501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارائه GPRS همراه اول در شهريور


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: ارائه GPRS همراه اول در شهريور
مديرعامل شركت ارتباطات سيار گفت: به دليل تاخير در ارسال تجهيزات ارائه سرويس GPRS در سال گذشته محقق نشد ولي با ورود اين تجهيزات به شبكه همراه اول و هماهنگي‌هاي لازم در شهريور ماه شاهد برقراري اين سرويس در كل كشور هستيم.

وحيد صدوقي در گفت‌وگو با مهر ضمن اشاره به برگزاري همايش سراسري مديران و روساي امور مشتركين شركت ارتباطات سيار در شهر زيبا كنار استان گيلان گفت: طي بررسي‌هاي انجام گرفته در سال‌هاي 85 و 86 استان‌هاي برتر در زمينه‌هاي توسعه شبكه تلفن همراه، ارتقاي كيفيت شبكه، نگهداري شبكه در استان، كاهش ميزان لاوصولي قبض‌ها و چگونگي ارايه خدمات به مشتركين مشخص و معرفي شدند.

صدوقي استان برتر را استان گيلان معرفي كرد و اضافه كرد: استان گيلان در سال گذشته رشد 120 درصدي در جهت توسعه شبكه تلفن همراه داشته است به عنوان مثال تا پايان سال 85 تنها 264 سايت BTS در اين استان راه‌اندازي شده بود ولي طي سال گذشته 325 سايت راه‌اندازي شد كه اين نشان دهنده افزايش 123 درصدي عملكرد اين استان نسبت به 13 سال گذشته و تنها در يك سال است.

وي ادامه داد: استان‌هاي مازندران، سيستان و بلوچستان، يزد و قم هم جزو پنج استان برتر سال 86 معرفي شدند. مديرعامل همراه اول خاطرنشان كرد: همراه اول در حوزه توسعه شبكه و امور تلفن همراه از قبيل فرآيندهاي ثبت‌نام و جذب مشتركان تمام اختيارات خود را به استان‌ها تفويض اختيار كرده است چرا كه ما طبق اساسنامه شركت هيچ واحد استاني نبايد داشته باشيم بلكه بايد اختيارات خود را به استان‌ها تفويض كنيم تا آنها هم از سوي ما و از طريق مناقصه يك پيمانكار غيردولتي را جهت انجام اين فعاليت‌ها انتخاب كنند.

وي وظيفه اصلي اين پيمانكاران را توسعه شبكه، نگهداري وضعيت موجود شبكه، انجام امور ثبت‌نام و جذب مشتري دانست و گفت: اين همايش هر 3 الي 4 ماه و به نسبت زمان هماهنگي‌ها برگزار مي‌شود، البته يكي از اهداف ما در همايش چهارم استان گيلان ايجاد هماهنگي بين استان‌ها براي واگذاري سيم‌كارت‌هاي 150 هزار توماني همراه اول هم بود.

صدوقي در ادامه به بحث سيم‌كارت‌هاي با پيش شماره 0910 اشاره كرد و افزود: مرحله اول ثبت‌نام اين سيم‌كارت‌ها از طريق اينترنت و از امروز آغاز مي‌شود و در مراحل بعد در دفاتر خدمات ارتباطي امور مشتركين هم انجام مي‌شود و واگذاري‌ها هم در مرحله اول به نسبت ميزان استقبال و ثبت‌نام انجام خواهد شد.

وي در زمينه به درازا كشيده شدن مدت انتظار ارائه GPRS همراه اول گفت: سال گذشته جهت ارائه GPRS همراه اول و انتخاب پيمانكار قرار شد مناقصه‌اي برگزار شود ولي به دليل وجود برخي نواقص، مناقصه انتخاب پيمانكار مجددا انجام شد و در دي ماه 86 برنده اين مناقصه مشخص شد.

مديرعامل شركت ارتباطات سيار خاطرنشان كرد: اين پيمانكار موظف بود تا سال گذشته و تا عيد سال جاري GPRS همراه اول را برقرار كند ولي اين امر به دليل تاخير در ارسال تجهيزات اين سرويس به سايت‌هاي شبكه محقق نشد ولي اعلام كرده‌اند كه تا پايان خرداد ماه اين تجهيزات وارد شبكه شده و هماهنگي‌هاي لازم هم انجام خواهد گرفت.

وي با اشاره به صحبت‌هاي وزير ارتباطات در زمينه برقراري سرويس GPRS همراه اول تا شهريور ماه جاري افزود: ما درصدد هستيم كه طبق وعده سليماني اين سرويس را در شهريور ماه جاري راه‌اندازي كنيم.

صدوقي در ادامه در پاسخ به سوال مهر در مورد تعامل با ديگر اپراتورهاي كشور (طبق ماده 7 اساسنامه همراه اول اين شركت موظف است در زمينه‌هاي تبادل ارتباطات، ترانزيت، ترافيك و رومينگ با ديگر اپراتورهاي كشور تعامل برقرار كند) اظهار داشت: اولويت اول ما در همراه اول ارائه خدمات مناسب به مشتركين است، همانطور كه استحضار داريد در سال گذشته ما 14 ميليون ثبت‌نام سيم‌كارت همراه اول داشتيم در حالي كه بودجه شركت براي 3 ميليون مشترك برنامه‌ريزي شده بود و با اصلاحيه‌اي هم كه انجام شد به 7 ميليون مشترك رسيد بنابراين ظرفيت ما تنها جوابگوي مشتركين همراه اول مي‌شد.

وي اضافه كرد: در توسعه شبكه ما تنها توانستيم به مشتركين همراه اول سرويس‌هاي خود را ارائه كنيم بنابراين عملا ديگر ظرفيتي براي برقراري رومينگ با ديگر اپراتورها فراهم نشد، همچنان كه اين روند توسعه در سال جاري هم همچنان ادامه دارد.

صدوقي افزود: البته يكي از اولويت‌هاي ما در سال جاري برقراري رومينگ يك طرفه با شبكه GSM روستايي استان‌ها است كه بعد از انجام اين كار، در صورت بررسي ظرفيت شبكه و توسعه ظرفيت‌ها اين رومينگ با ديگر اپراتورهاي كشور هم برقرار مي‌شود.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن