تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816868868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليگ بسكتبال حرفه‌اي آمريكا ليكرز قهرمان را حذف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ليگ بسكتبال حرفه‌اي آمريكا ليكرز قهرمان را حذف كرد
يك سال قبل در چنين روزي كوبي برايانت ، ستاره تيم لس آنجلس ليكرز، در يك مصاحبه راديويي مديريت باشگاه خود را آشفته توصيف كرد و يك روز بعد خواستار انتقال به تيمي ديگر شد.

يك سال پس از آن ، راهيابي ليكرز به فينال مسابقات ليگ بسكتبال حرفه اي آمريكا (‪NBA(‬نشان داد كه شرايط تا چه اندازه براي او و باشگاه ليكرز تغيير كرده است .

در پنجمين مسابقه مرحله نهايي كنفرانس غرب ، ليكرز ‪ ۹۲-۱۰۰‬سن آنتونيو اسپرز، قهرمان فصل قبل مسابقات را شكست داد تا با كسب چهارمين پيروزي در سري بهترين در هفت مسابقه به فينال ‪ NBA‬راه يابد.

ليكرز كه در چهار مسابقه پيشين با نتيجه ‪ ۱-۳‬از سن آنتونيو پيش بود، در زمين خود در اوايل مسابقه با هجوم بي‌امان بازيكنان سن آنتونيو مواجه شد و در اوايل كوارتر دوم ‪ ۱۷‬امتياز از حريف عقب بود.

اما ليكرز در كوارترهاي سوم و چهارم مسابقه‌اي كه در آن شش بار تيم پيشتاز تغيير كرد، از حريف برتر بود و در نهايت در آستانه كوارتر چهارم برتري را به سود خود تغيير داد.

كوبي برايانت ‪ ۱۷‬امتياز از ‪ ۳۹‬امتياز خود را در كوارتر چهارم به سبد سن آنتونيو ريخت و در حساس‌ترين مقطع مسابقه ، وقتي كمتر از چهار دقيقه به پايان مسابقه باقي مانده بود و سن آنتونيو در دو امتيازي ليكرز قرار داشت ، با كسب هشت امتياز پياپي بخت پيروزي را از تيم ميهمان گرفت .

او كه تيم ليكرز را براي بيست و سومين بار از سال ‪ ۱۹۶۱)‬سال انتقال ليكرز از مينياپوليس به لس آنجلس ) به فينال رساند، پس از مسابقه گفت :
فكر مي‌كنم دستاورد بسيار بزرگي است . به نظر من كنفرانس غرب بسيار تيمهاي قدرتمندي دارد و ما همه از بابت اينكه توانستيم در غرب قهرمان شويم ، احساس غرور مي‌كنيم .

گرگ پاپوويچ ، مربي سن آنتونيو اذعان كرد كه تيمش مغلوب دفاع بازيكنان ليكرز شده است و گفت سن آنتونيو مقابل ليكرز در حمله موفق نبود.

ليكرز از پنجشنبه شب آينده مقابل يكي از دو تيم بوستون يا ديترويت ، ديدارهاي فينال را آغاز مي‌كند، كه بازيهاي اين دو تيم در فينال كنفرانس شرق ، با نتيجه ‪ ۲-۳‬به سود بوستون درحال پيگيري است .

با رسيدن بوستون به فينال، اين يازدهمين باري خواهد بود كه ليكرز و بوستون در فينال با يكديگر ديدار مي‌كنند. آخرين سالهاي رويارويي اين دو تيم به نيمه دوم دهه ‪ ۸۰‬باز مي‌گردد كه بسكتبال آمريكا تحت تاثير تقابل لري برد، ستاره وقت بسكتبال بوستون و مجيك جانسون و كريم عبدالجبار، بازيكنان سرشناس ليكرز قرار داشت .

در صورت راهيابي ديترويت به فينال ، انگيزه ليكرز براي قهرمان دو چندان خواهد شد، چون ليكرز در سال ‪ ۲۰۰۴)‬در زمان حضور شكيل اونيل در ليكرز) و در حالي كه براي كسب چهارمين عنوان قهرماني پياپي به دست آورد.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن