تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از 21 سال بوستون به فينال رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پس از 21 سال بوستون به فينال رسيد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): بوستون سلتيكز يك رقيب سنتي خود را از پيش رو برداشت تا در فينال ليگ بسكتبال حرفه اي آمريكا (NBA) مقابل رقيب سنتي ديگري قرار گيرد.


به گزارش روز شنبه ايرنا، پال پيرس و كوين گارنت براي اولين بار در عمر حرفه اي خود به فينال راه مي يابند.
در مسابقه ششم مرحله نهايي كنفرانس شرق ، بوستون 89-81 ديترويت پيستونز را شكست داد تا در مجموع با كسب پيروزي 4-2 به فينال راه يابد.
در اين مسابقه كه در زمين ديترويت برگزار شد، تيم ميزبان پس از آنكه نيمه اول را به تعقيب بوستون گذراند، در كوارتر سوم از حريف قدرتمند خود پيش افتاد و در اوايل كوارتر چهارم اختلاف خود با بوستون را به 10 امتياز رساند.
اما پس از آن بوستون در ظرف دو دقيقه 9 امتياز كسب كرد و در ميانه اين كوارتر 2 امتياز هم از ديترويت پيش افتاد.
ضربه نهايي را پال پيرس بازيكن با سابقه بوستون به ديترويت وارد كرد كه با كسب پنج امتياز پياپي فاصله تيم خود را با حريف افزايش داد.
پيرس در نهايت 27 امتياز و 8 ريباند كسب كرد و كوين گارنت با 16 امتياز و ري آلن بازيكن شوتزن بوستون با 17 امتياز سهمي عمده در پيروزي بوستون در بازي ششم ايفاء كردند.
ديترويت در شش سال گذشته بطور متوالي به فينال كنفرانس شرق راه يافته بود و در سال 2004 هم از قهرماني در كنفرانس شرق ، راه قهرماني ليگ را در پيش گرفت ، اما اين اولين باري بود كه اين تيم با يك باخت در زمين خود نتيجه مجموع مسابقات اين مرحله را واگذار مي كرد.
بوستون كه تا پيش از اين مرحله نتوانسته بود در بازي هاي خارج از خانه بردي كسب كند، در اين مرحله دو پيروزي خارج از خانه به نام خود ثبت كرد.
به اين ترتيب پس از 21 سال ، بوستون نه تنها دوباره به فينال راه يافت ، بلكه مقابل حريفي قرار گرفت كه 21 سال قبل ، بوستون را در فينال ناكام گذاشته بود.
در دهه 80 كه بسكتبال NBA تحت نفوذ و تاثير رويارويي ستارگان بوستون و ليكرز و نامهايي چون لري برد، كريم عبدالجبار و مجيك جانسون قرار داشت ، در بين سالهاي 1984 تا 1987 بوستون و ليكرز سه بار در فينال مقابل يكديگر قرار گرفتند.
در سال 1984 بوستون ليكرز را 4-3 شكست داد، در سال 1985، ليكرز 4-2 بر بوستون غلبه كرد و در سال 1987 بوستون در فينال مجددا با نتيجه 4-2 مغلوب ليكرز شد.
ديدارهاي دو تيم ليكرز و بوستون از پنجشنبه شب به وقت محلي آغاز خواهد شد كه از مجموع هفت بازي ، بوستون به علت داشتن ركورد برد و باخت بهتر بخ نسبت ليكرز در طي فصل عادي ، در چهار بازي ميزبان خواهد بود.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن