تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان نوسازي بايد بودجه مناسبي براي فعاليت‌هاي عمراني مدارس اختصاص دهد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: سازمان نوسازي بايد بودجه مناسبي براي فعاليت‌هاي عمراني مدارس اختصاص دهد
سازمان نوسازي بايد بودجه مناسبي را براي فعاليت‌هاي عمراني و زيباسازي مدارس اختصاص دهد، وزارت‌ آموزش و پرورش نيز تلاش مي‌كند تا آنجا كه مي‌تواند از نظر اعتبارات اين طرح را حمايت كند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، عليرضا علي‌احمدي وزير آموزش و پرورش در برنامه گردهمايي طرح مشاركت دانش‌آموزان در فعاليت‌هاي عمراني مدارس گفت: با توجه به اينكه بوربور رييس سازمان نوسازي و تجهيز مدارس، باني اين طرح است، اميدوارم اين سازمان بتواند بودجه قابل توجهي را براي اين طرح اختصاص دهد، وزارت‌ آموزش و پرورش نيز تلاش مي‌كند تا آنجا كه مي‌تواند از نظر اعتبارات اين طرح را حمايت كند.

وي تصريح كرد: طرح مشاركت دانش‌آموزان در فعاليت‌هاي عمراني مدارس بيش از اينكه يك حركت فيزيكي باشد، يك فعاليت پرورشي است.

وي ابراز داشت: پرچم‌داري اين طرح با معاونت پرورشي و تربيت بدني است، بر اين اساس بيش از گذشته انتظار موفقيت در تربيت روحي افراد را داريم، تنظيم برنامه‌ها در اين طرح بايد به گونه‌‌اي باشد كه فعاليت‌هاي زيباسازي و نوسازي بيشتر حركتي فرهنگي باشد و از اين سه ماه اوقات فراغت بهترين استفاده براي آمادگي فرزندان‌مان جهت زندگي آينده شود.

وي افزود: تلاش ما اين است كه بتوانيم گستره اين طرح را بيش از گذشته افزايش دهيم، به طور مثال اگر در سال گذشته در 100 مدرسه شش هزار برنامه تربيتي داشتيم، آن را افزايش دهيم و طي برنامه پنج ساله، همه مدارس را پوشش دهيم.

علي احمدي گفت: اميدوارم اين طرح بتواند، تعداد بيشتري از دانش‌آموزان را در اين برنامه مشاركت دهد، به طوري كه همه دانش‌آموزان به ويژه مقطع پيش‌دانشگاهي و دبيرستان را در برگيرد.

وي يكي از خلاء هاي موجود در دوره متوسطه را، كمرنگي برنامه‌هاي فرهنگي، تربيتي و پرورشي دانست و اظهار داشت: متاسفانه اهميت كنكور، اين برنامه‌ها را تحت شعاع قرار داده است، اميدوارم بخشي از اين اهداف را بتوان در طرح تابستاني مشاركت دانش‌آموزان در فعاليت‌هاي عمراني مدارس تحقق بخشيم.

وي تصريح كرد: پركردن اوقات فراغت تابستاني اين قشر آينده ساز، بايد با برنامه‌هاي مثبت پرشود، به گونه‌اي كه فرزندانمان را عادت به كار دهيم.

وي ابراز داشت: سامان دهي و اوليت بندي برنامه‌ها بايد به گونه‌اي باشد كه پس از پايان كار، مدارسي كه درگير اين برنامه‌ها بودند چهره نويني پيدا كرده و فضاي مدرسه طي زيباسازي براي دانش‌آموزان دلچسب شود.

وي افزود: فعاليت‌هايي نظير نقاشي روي ديوار، زيباسازي محوطه مدرسه و شكل دادن به نماي بيروني آن و كارهاي مربوط به تجهيز وسايل مورد استفاده در مدارس، از مهم‌ترين اين برنامه‌ها است.

وزير آموزش و پرورش گفت: برنامه‌هاي مكمل طرح، شامل فوق برنامه‌ تقويت پايه‌هاي علمي، فعاليت‌هاي سياحتي و ورزشي اميد است اين طرح، بتواند جمعيت پنج ميليوني از 14 ميليون دانش‌آموز را دربرگيرد.

وي در پايان اظهار داشت: فعاليت‌هاي قبل از شروع دوره‌ تابستاني، با همكاري سازمان نوسازي و تجهيز و توسعه مدارس، معاونت پرورشي و تربيت بدني و بسيج سازندگي صورت مي‌گيرد، كه شامل شناسايي مدارس مناسب براي پايگاه تابستاني، ايجاد مقرهاي مناسب براي استقرار ستادهاي مربوطه در هر شهرستان، خريد وسايل و ملزومات لازم قبل از شروع دوره است.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 362]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن