تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816605091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه : امام اسلام را در قالب حكومت به دنيا ارايه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي فقيه : امام اسلام را در قالب حكومت به دنيا ارايه كرد
حجت‌الاسلام سيدعلي اكبر اجاق نژاد روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:
امام (ره) به عنوان مرجع تقليد و شخصيت جهاني با ابتكارعمل خود و نوآوري ، اسلام را در ايران و جهان زنده كرد.

نماينده فرهنگ و ارتباطات اسلامي ايران در جمهوري آذربايجان اضافه كرد : امام خميني (ره ) با تشكيل جمهوري اسلامي به دنيا نشان داد كه اسلام داراي قدرت ايجاد و اداره حكومت است و مسلمانان مي‌توانند براي خود تصميم بگيرند.

حجت‌الاسلام اجاق نژاد گفت : زماني كه در مراكز علمي ايران تفسير قرآن وجود نداشت و بردن نهج البلاغه به اين مكانها علمي جرم محسوب مي‌شد و جوانان مسلمان در محافل علمي تحقير مي‌شدند و قوانين بر خلاف اسلام تصويب و اجانب با حضور خود شاه را به عاملي تبديل كرده بودند، امام (ره) در چنين شرايطي اسلام را تبليغ و زنده كرد.

وي افزود: در چنين وضعيتي امام (ره) به عنوان مرجع تقليد با نوآوري ، اسلام را در كانون اصلي داخل و خارج كشور مطرح و بدون عقب نشيني از موضع خود با قاطعيت دست قدرت‌ها را قطع و جمهوري اسلامي را در ايران پايه‌گذاري كرد.

نماينده ولي فقيه درجمهوري آذربايجان گفت : امام خميني (ره ) از نظر سياسي نيز از موضع قدرت درعمل به ايرانيان و ديگر ملل جهان ثابت كرد كه مسلمانان با ايمان به خود، قادر به انجام هر كاري هستند.

اجاق نژاد افزود: ايران اكنون با دانش خود به انرژي صلح آميز هسته اي دست پيدا كرده و اكنون آمريكا در موضع ذلت منتظر عقب نشيني ايران است ولي ما نيز با الهام از انديشه‌هاي امام (ره) از موضع به حق خود عدول نمي كنيم.

وي اضافه كرد: امام خميني (ره ) به عنوان شخصيت ديني و سياسي با افشاي كردن دست قدرت‌ها ماهيت حقيقي آنان را به دنيا شناساند.

نماينده فرهنگ وارتباطات اسلامي ايران درجمهوري آذربايجان با اشاره به اقدام دشمنان در اهانت به مقدسات اسلامي در برخي كشورهاي اروپايي همچون دانمارك و رشد بيش ازپيش اسلام دراين كشور اروپايي افزود: طبق اظهار مسلمانان دانمارك از زمان توهين به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام (ص)، پنج هزار نفر از مردم اين كشور مسلمان شده اند.

وي افزود: اقدام جرج بوش رييس جمهوري آمريكا براي تفرقه ميان مسلمانان و قراردادن آنان در مقابل مسيحيان همه به دليل رشد اسلام است و اين اسلام هراسي آنان در نتيجه انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني (ره ) است .

وي اضافه كرد: اگر روزي دانشجو هراس بردن نهج البلاغه به دانشگاه را داشت اكنون نهج البلاغه و قرآن كريم با ترجمه به چندين زبان درسراسر دنيا استفاده مي‌شود و اين اسلام خواهي و خيزش ديني در دنيا نتيجه انقلاب ايران و تفكر امام راحل است .

نماينده ولي فقيه در جمهوري آذربايجان گفت : در مقابل اين اسلام خواهي مردم جهان ، آمريكا براي پاسخ به اين مساله ، حكومت طالبان را
درافغانستان ايجاد و سپس آن را ناموفق ختم كرد تا براي مردم دنيا نشان دهد كه اسلام اين طور ناموفق و قادر به اداره حكومت نيست .

حجت‌الاسلام اجاق نژاد اضافه كرد : دشمنان اسلام با اين حربه خواستند در مقابل جمهوري اسلامي ايران تبليغ منفي كنند ولي سران ايران در سايه رهبري با بي‌اعتنايي به اين ترفند دشمنان با كمال قدرت برنامه‌هاي خود را ادامه دادند و اين ايستادگي در برابر قدرت‌ها از ابتكارات امام خميني (ره ) است .

نماينده ولي فقيه در جمهوري آذربايجان افزود : حزب الله لبنان نيز با نتيجه از اين قدرت اسلام در مقابل دشمنان متجاوز رژيم صهيونيستي ايستادگي كرد.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن