تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرايط نقل و انتقال فرهنگيان استان خوزستان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شرايط نقل و انتقال فرهنگيان استان خوزستان اعلام شد
اهواز - خبرگزاري مهر: دستورالعمل نقل و انتقال فرهنگيان به مناطق و ادارات آموزش و پرورش شهرهاي استان خوزستان اعلام شد ومتقاضيان نقل و انتقال تا روز يكم تيرماه سلا جاري فرصت دارند به ادارات محل خدمت خود براي تكميل فرم نقل و انتقالات مراجعه كنند.

معاون پشتيباني سازمان آموزش و پرورش خوزستان با بيان اين مطلب به خبرنگارمهر در اهواز گفت: نتيجه نقل و انتقالات درون استاني روز 15 تيرماه و نتايج برون استاني روز پنجم مرداد ماه اعلام مي شود.

غلامحسين درآسيابي در ارتباط با شرايط و مقررات مربوط به نقل و انتقال فرهنگيان در سال 87 گفت: عدم نياز محل سكونت و نياز اساسي محل مورد در خواست فرهنگيان به نيروي انساني، اصلي ترين عامل در تحقق جابه جايي متقاضيان است كه در يك مرحله انجام مي پذيرد در عين حال داشتن حكم قطعي يا پيماني با حداقل پنج سال سابقه خدمت و نداشتن تعهد خدمت اداري از مهمترين شروط نقل و انتقال مي باشد.

وي تصريح كرد: متصديان امور دفتري، متصديان آزمايشگاه،‌ كتابداران،‌ مربيان كودك، معلمان مدارس ابتدايي،‌ دبيران مدارس راهنمايي و متوسطه، مربيان امور پرورشي، مشاوران مدرسه و نيز دبيران هنرستان ها و آموزشكده ها و مراكز تربيت معلم به صورت رايانه اي انجام مي شود.

درآسيابي خاطرنشان كرد: معاونين واحدهاي آموزشي منحصراً مي توانند در رشته هاي شغلي متناسب با مدرك تحصيلي و رشته تدريس قبل از انتصاب در سمت مديريت يا معاونت متقاضي انتقال شوند و نقل و انتقال مشاغل غير از موارد مورد اشاره به صورت غيررايانه اي صورت خواهد گرفت.

وي در مورد موارد خاص در نقل و انتقال فرهنگيان گفت: همسر جانبازان در صورت انتقال جانباز با ارائه تأييديه مراجع ذيصلاح جانبازان 25 درصد و بالاتر،‌ بستگان درجه يك شهدا شامل پدر،‌ مادر، فرزند و همسر، زوجين فرهنگي متقاضي انتقال به محل خدمت همسر، حافظان 20 جزء‌ قرآن كريم،‌ زناني كه از سقف سه سال مرخصي بدون حقوق به علت عدم تحقق انتقال استفاده كرده اند و همچنين فرهنگياني كه خود يا همسر و يا فرزندانشان بيماري صعب العلاج داشته باشند جزء‌ موارد خاص هستند.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن