تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820072126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساعاتی پیش رخ داد؛ عملیات تروریستی آسوشیتدپرس، یاهو و سی. ان. ان در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ساعاتی پیش رخ داد؛ عملیات تروریستی آسوشیتدپرس، یاهو و سی. ان. ان در تهران از ساعت یک و نیم بامداد شنبه 28 بهمن ماه، خبر حمله تروریستی و انفجار در تهران در صدر اخبار این سه رسانه قرار گرفت... مجری شبکه سی. ان. ان در پایان گفت: بله ، این همه خبری بود از درگیری پلیس در تهران که شنیدید!

عصر ایران ـ سه منبع خبری غربی، ساعاتی پیش در تهران دو فقره عملیات تروریستی صورت دادند!به گزارش عصر ايران (asriran.com)، از ساعت یک و نیم بامداد شنبه 28 بهمن ماه، خبرگزاری آسوشیتدپرس، یاهو (yahoo) و شبکه خبری سی. ان. ان آمریکا، تیتر خبر حمله تروریستی و انفجار در تهران را اعلام کردند.در این ماجرا، مقدمه خبر مذکور که با تیتر Bomb Explodes in Tehran Near Last Blast (بمبی در تهران در نزدیکی محل انفجار قبلی منفجر شد) ابتدا توسط آسوشیتدپرس منتشر شد، مورد استناد سایت yahoo و شبکه خبری سی. ان. ان قرار گرفت.نکته جالب توجه اینکه شبکه خبری سی. ان. ان با انتشار این خبر به عنوان "خبر فوری" خود، چند بار به صورت زیرنویس آن را تکرار کرد و با نشان دادن صحنه جابه جایی اتوبوس حامل کارمندان و درجه داران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که طی عملیاتی تروریستی در زاهدان به شهادت رسیده بودند، آن را متعلق به انفجار اخیر در تهران توصیف کرد.شبکه خبری سی. ان. ان که مدعی انتشار اخبار بدون لحاظ جبهه گیری سیاسی است، بدون توجه به تیتر خبر آسوشیتدپرس با متن پیام، بعد از خواندن آن افزود: در حالی که چندی پیش اتوبوس حامل اعضای سپاه انقلاب اسلامی در تهران توسط بمب کار گذاشته شده ای منفجر شد، گروهی از تروریست ها دست به درگیری خیابانی دیگری با نیروی انتظامی این شهر زدند.مجری شبکه سی. ان. ان در پایان گفت: بله ... این همه خبری بود از درگیری پلیس در تهران که شنیدید!ظاهراً مخابره کنندگان خبر عملیات تروریستی در زاهدان به حدی هیجان زده شده بودند که تفاوت بین تهران و زاهدان را فراموش کردند و برای پیشی گرفتن از رقبای رسانه ای خود، حمله مجدد تروریستی در زاهدان را به تهران کشاندند.اصل ماجرا چه بود؟ دیشب، بمبي  در مدرسه دخترانه "معارف اسلامی" زاهدان منفجر شد  وبه دنبال آن اشرار مسلح اقدام به تيراندازي به سوي مردم كردند. در پی این حادثه نیروهای  امنيتي و انتظامي به منطقه رفتند وبا اشرار درگیر شدند. شدت درگیری ها به حدی بود که برق بخشی از زاهدان قطع شد . بر اساس گزارش های رسیده ، در این درگیری ها تعدادی از اشرار دستگیر شده اند .  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن