تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علامه فضل الله : غربيها از پيشرفت علمي ايران واهمه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: علامه فضل الله : غربيها از پيشرفت علمي ايران واهمه دارند
روحاني برجسته شيعيان لبنان با اشاره به فشارهاي آمريكا عليه ايران گفت : آمريكاوهمپيمانانش همچنان با ادعاي دروغين خطرناك بودن برنامه هسته اي ايران، اين كشور را تحت فشار قرار مي دهد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از پايگاه اينترنتي بينات آمده است : علامه محمد حسين فضل الله در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بيروت خاطرنشان كرد : اقدامات مغرضانه آمريكا عليه ايران در زماني انجام مي شود كه مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي تاكيد كرد ، اين آژانس در روند نظارت بر برنامه هسته اي ايران با وجود اتهامات غرب عليه اين كشور با هيچ گونه انحرافي مواجه نشده است.
اين مرجع لبناني افزود :اكنون بيشتر مردم جهان اين سوال را مطرح مي كنند،كه چرا اين محدوديت ها در مقابل فعاليت هاي هسته اي اسرائيل كه آمريكا ، انگليس و فرانسه به اين رژيم در اجراي طرح هايش كمك مي كنند ، اعمال نمي شود؟ و چرا از خطرناك بودن آن در جهان عرب و اسلام سخني به ميان نمي آورد ؟ چرا آمريكا به همپيمان خود كه از آنان به كشورهاي ميانه رو عربي نام مي برد ، احترام نمي گذارد و خواسته آنها را در پاك شدن منطقه از سلاح هسته اي تلاش نمي كند؟
وي در قسمت ديگري از خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به مساله لبنان و اتهامات واهي عليه مداخله ايران در اين كشور تصريح كرد : شرايط بين المللي و منطقه اي ، حل بحران لبنان را موجب گشت، زيرا مداخله گران بين المللي و در صدر آنها آمريكا،دريافتند،طرح هاي آنان به لبه پرتگاه نابودي رسيده است و نمي توانند هرج و مرج را در لبنان افزايش دهند و تلاش همه كساني را كه با توجه به اوضاع گذشته بين مسلمانان درصدد ايجاد فتنه بودند ناكام ماند.
علامه فضل الله همچنين با غير شرعي دانستن توافقنامه امنيتي بغداد ـ واشينگتن ، از مردم عراق خواست در مقابل امضاي آن قيام و آن را محكوم كنند.
وي افزود : اين توافقنامه به واشينگتن اجازه مي دهد پايگاه هاي نظامي هميشگي در عراق ايجاد كند و آمريكايي ها را از محاكمه قضايي محفوظ و به نظاميان اين كشور اجازه مي دهد هر شهروند عراقي را به اتهام ترور و بدون مراجعه به دولت عراق بازداشت كنند و عراق را سنگر دشمني و جنگ آمريكا با كشورهاي منطقه قرار مي دهد.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 515]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن