تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814055021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قتل يازده عضو القاعده در شمال عراق


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: قتل يازده عضو القاعده در شمال عراق


خليج‌فارس- همشهري آنلاين:
يازده عضو القاعده عراق از جمله يكي از رهبران برجسته آن در استان صلاح‌الدين عراق به قتل رسيدند.

به گزارش ايرنا، وزارت دفاع عراق اعلام كرد كه 11تن از اعضاي القاعده از جمله يكي از رهبران برجسته آن در جريان عمليات امنيتي در استان صلاح الدين و شهر تكريت واقع در 180كيلومتري شمال بغداد به قتل رسيدند.

به گزارش روز جمعه (10 خرداد) شبكه تلويزيوني الجزيره، محمد العسكري، سخنگوي وزارت دفاع عراق گفت نيروهاي ويژه ارتش عراق اين 11 تروريست را كه از اعضاي گروه القاعده بودند و در ميان آنها يكي از رهبران اين گروه كه داراي تابعيت عربي است نيز يافت مي‌شود، بامداد امروز در راه اصلي تكريت به قتل رساندند.

به گفته وي اين افراد به منظور گريز از استان نينوا در شمال عراق به شهر تكريت در يك كاميون حامل احشام مخفي شده بودند كه نيروهاي عراقي آنان را هدف قرار داده و به قتل رساندند.

نيروهاي عراقي از چندي پيش به منظور تعقيب اعضاي القاعده عمليات ام الربيعين را در شهر موصل واقع در 370كيلومتري شمال بغداد و برخي از شهرهاي شمالي عراق به اجرا در آوردند كه در جريان آن بيش از يك هزار فرد مظنون دستگير شدند.

در همين حال، منابع امنيتي عراق اعلام كردند كه در حملات پراكنده در استان ديالي و مركز آن بعقوبه واقع در 60كيلومتري شمال شرق بغداد، شش نفر از جمله سه تن از اعضاي يك خانواده كشته شدند.

به گزارش العربيه، حمله خمپاره اي به شهر جلولاء، واقع در 80كيلومتري شرق بعقوبه موجب كشته شدن سه تن از اعضاي يك خانواده و مجروح شدن دو تن ديگر شد. در اين حمله مركز پليس جلولاء هدف قرار داشت.

در بعقوبه نيز انفجار مواد منفجره موجب شد سه تن از جمله دو كودك كشته و دو تن ديگر نيز مجروح شوند. العربيه همچنين اعلام كرد كه افراد مسلح در شهرك هبهب، واقع در 10كيلومتري شمال بعقوبه فردي را كه به تازگي به شوراهاي بيداري عراق پيوسته بود، ترور كردند.

با وجود ادامه عمليات تعقيب و جستجوي اعضاي القاعده در استان ديالي عراق، اين شهر يكي از پرتنش‌ترين مناطق عراق به شمار مي‌آيد.

تاريخ درج: 10 خرداد 1387 ساعت 15:28 تاريخ تاييد: 10 خرداد 1387 ساعت 16:54 تاريخ به روز رساني: 10 خرداد 1387 ساعت 15:46
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن