تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819663069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه خرم آباد:امام خميني (ره) احياگر فريضه نماز جمعه بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه خرم آباد:امام خميني (ره) احياگر فريضه نماز جمعه بود
خرم آباد - خبرگزاري مهر: حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي گفت: امام خميني (ره) احياگر فريضه عبادي سياسي نماز جمعه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به اصول انديشه هاي سياسي امام خميني (ره)، اظهار داشت: حضرت امام احياگر ابعاد سياسي اسلام بود.

وي با بيان اينكه امام آميختگي بين دين و سياست را تبيين كرد، افزود: ايشان اسلام را به عنوان يك مكتب و ديني كه مي تواند اداره كننده زندگي مردم باشد، معرفي كرد.

ميرعمادي، امام خميني(ره) را احياگر فريضه هاي عبادي سياسي نماز جمعه و حج ابراهيمي دانست و عنوان كرد: ايشان اسلام ناب محمدي را در برابر اسلام آمريكايي به همه مردم دنيا معرفي كردند.

خطيب جمعه خرم آباد، امام را احياگر اصل ولايت فقيه دانست و بيان داشت: امام معتقد بود كه ولايت فقيه ريشه در فقه شيعه دارد و دولت اسلامي زير نظر ولايت فقيه مشروعيت مي يابد.

حجت الاسلام ميرعمادي تاكيد كرد: امام خميني(ره) معتقد بود در صورتي كه حكومت به وسيله ولايت فقيه اداره نشود، چنين حكومتي طاغوتي خواهد بود.

وي تكيه امام خميني(ره) بر اراده و عزم مردمي را از ديگر اصول انديشه هاي سياسي امام برشمرد و تصريح كرد: امام با مردم بود و براي مردم انقلاب كرد.

وي با تاكيد بر اينكه امام(ره) مروج عدالت خواهي در سراسر دنيا بود، بيان داشت: جهان امروز مبارزه با استكبار و حمايت از محرومان را مديون امام خميني (ره) است.

ميرعمادي ضرورت وجود وحدت در جهان اسلام و يكي شدن در مقابل قدرتهاي استكباري را از ديگر اصول انديشه سياسي امام دانست.

خطيب جمعه خرم آباد با تشريح ويژه گيهاي شخصيتي امام راحل گفت: امام خميني(ره) كلمه طيبه اي بود كه با تاسيس نظام جمهوري اسلامي ايران توانست درخت تنومندي را به وجود آورد كه امروز شاخه هايش گسترش پيدا كرده و موجب ايجاد موج اسلام خواهي و ديانت در تمام دنيا شده است.

حجت الاسلام ميرعمادي تاكيد كرد: امام يك سياستمدار بزرگ، عالم ديني، عارف وارسته، فيلسوف بزرگ و فقيهي نو انديش بود كه در همه ابعاد صاحب نظر بود.

امام جمعه شهرستان خرم آباد در بخش ديگري از خطبه هاي اين هفته نمازجمعه، هفته در پيش رو را مملو از حوادث تلخ تاريخي براي ملت ايران دانست و گفت: هفته آينده به سبب ارتحال امام خميني(ره)، ايام فاطميه و شهادت حضرت زهرا (س) و قيام خونين 15 خرداد هفته اندوه ملت ماست.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن