تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813173430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرداررشيد: جمهوري اسلامي ايران تاكنون ازوقوع شش جنگ جلوگيري كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرداررشيد: جمهوري اسلامي ايران تاكنون ازوقوع شش جنگ جلوگيري كرده است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): جانشين رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: از زمان رهبري مقام معظم رهبري تاكنون ،جمهوري اسلامي ايران از وقوع شش جنگ احتمالي جلوگيري كرده است.


سردار سرلشكر پاسدار"‌غلامعلي رشيد" روز پنج شنبه در نخستين همايش مسئولان و رابطين شعب سياسي ارتش اظهار داشت: دكترين جمهوري اسلامي بر جلوگيري از بروز جنگ استوار است و همواره تلاش شده جنگي بر مردم تحميل نشود.
به گزارش خبرنگار ايرنا،او گفت: جمهوري اسلامي با دور انديشي و استفاده از تجربيات از كنار اين جنگ ها گذشته است و از بروز هر گونه جنگ احتمالي پرهيز كرده است.
وي گفت شرط موفقيت كشور ، پاي فشردن و ايستادن بر اصول نظام و رهبري است سرداررشيد با اشاره به جنگ هاي ايران در 200سال گذشته و دلايل شكست در برخي از آنها گفت: پس از حدود 200 سال،مقاومت ،دفاع ،ايستادگي و رشادت نيروهاي مسلح و مردم كشور در جنگ هشت ساله ،عزت ما را احياء كرد.
جانشين رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به تهديدها و احتمالات جنگي در طول مدت ياد شده افزود: جمهوري اسلامي با دور انديشي و تجربيات از بروزهرگونه جنگ پرهيز كرده است.
وي بابيان اينكه امريكا در هيچ دوره اي به اين اندازه در موضع ضعف قرارنداشته است گفت: قدرت دفاعي ايران نيز تا كنون به اين اندازه قوي نبوده است.
او در بخشي ديگر از سخنان خود به بحث قدرت و مفهوم آن پرداخت و گفت: اين شنيده ها كه گفته مي شود قدرت ارتش پيش از انقلاب از ارتش بعد از انقلاب بيشتر بوده است مغلطه است چرا كه ارتش ايران هم اكنون داراي قدرتي يكپارجه و با ايمان و مردمي و خود اتكا است.
وي گفت: يكي از دلايلي كه امريكايي ها به ما حمله نمي كنند اين است كه مي دانند نيروهاي مسلح ما به خود متكي هستند و تجربه به امريكايي ها نشان داده كه در برابر نيروهاي نظامي به خود متكي ،‌همواره شكست خورده اند.
جانشين رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان سخنان خود با تاكيد به روش هاي مواجه با تجربه جنگ و ضرورت هاي آينده اظهار داشت: ابتكار عمل ،اصل غافلگيري ،پرورش دادن نظريات دفاعي و نقد سازنده بايد در همه زمان ها در نيروهاي مسلح تداوم داشته باشد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن