تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنتاگون در تلاش براي صرف بخشي از بودجه اختصاصي نيروهاي مسلح به هزينه‌هاي جنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پنتاگون در تلاش براي صرف بخشي از بودجه اختصاصي نيروهاي مسلح به هزينه‌هاي جنگ است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فرامنطقه‌يي

وزارت دفاع آمريكا قصد دارد ‌٧/٩ ميليارد دلار از مجموع بودجه‌اش را براي پرداخت هزينه‌هاي عمليات جنگي تخصيص دهد، اما هشدار داد كه اگر كنگره‌ي اين كشور تا اواسط ماه ژوييه بودجه‌ي بيشتري را به تصويب نرساند اين وزارت‌خانه با كمبود منابع مالي مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري رويتر، پنتاگون طي درخواستي از كنگره اين كشور خواسته است تا مبلغ ‌٧/٥ ميليارد دلار را از حساب‌هاي پرسنل ساير نيروهاي مسلح به حساب پرسنل ارتش اين كشور منتقل كند.

هم‌چنين در اين درخواست از كنگره خواسته شده است تا اجازه انتقال ‌٤ ميليارد دلار از حساب مخصوص عمليات ساير نيروهاي مسلح به حساب ارتش و فرماندهي عمليات ويژه آمريكا كه نيروهايش وظيفه‌ي آموزش نيروهاي محلي و انجام ماموريت‌هاي ضدتروريستي را بر عهده دارند، صادر كند.

به گفته‌ي برايان ويتمن، سخنگوي پنتاگون اگر اين انتقال بودجه‌ها تصويب شود به وزارت دفاع اين امكان را مي‌دهد تا اواسط ماه ژوييه به عمليات خود ادامه دهد.

وي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين مبلغ به هيچ وجه مبلغ زيادي نيست بلكه تنها امكان ادامه عمليات را براي چند هفته فراهم مي‌آورد.

در همين حال پنتاگون هشدار داده است كه با اين شرايط مطمئنا با كمبود بودجه مواجه خواهد شد و در اين صورت بايد اخطار‌هايي را در خصوص كاهش نيروها به فرماندهانش بدهد. البته اين اقدام پنتاگون از سوي دموكرات‌ها يك تاكتيك ايجاد رعب و وحشت تلقي شده است.

انتهاي پيام
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن