تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تبليغات اسلامي سمنان:عزاداري ها بايد در مسير واقعي خود قرار گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديركل تبليغات اسلامي سمنان:عزاداري ها بايد در مسير واقعي خود قرار گيرند
سمنان - خبرگزاري مهر: حجت الاسلام علي شكري گفت: عزاداري‌ها بايد در مسير واقعي خود حركت كند و علما و روحانيون بر شكل و محتواي آن نظارت و مديريت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر در شاهرود، مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان صبح امروز در ستاد حفظ شئون فرهنگي و مذهبي استان سمنان بيان داشت: رفع بدعتها و خرافات از مراسم هاي مذهبي مهمترين وظيفه روحانيون است.

وي افزود: برنامه ويژه ‌اي توسط شوراي عالي انقلاب فرهنگي ابلاغ شده تا ساماندهي شئون فرهنگي از سوي دستگاههاي فرهنگي مختلف صورت گيرد.

شكري با تاكيد بر برگزاري منظم جلسات ساماندهي شئون فرهنگي با حضور مسئولان استاني و شهرستاني، تصريح كرد: در اين جلسات بايد فعاليتهاي مذهبي به درستي شناسايي و پيش بيني شوند.

حجت الاسلام علي شكري افزود: واحد تشكلهاي مذهبي اين اداره با تشكيل پرونده جهت هيئات و كانونهاي مذهبي استان، اولين قدم را جهت ساماندهي اين مراكز برداشته و در مرحله بعد با بررسي نهايي براي هيئات و كانونهايي كه صلاحيت آنها تاييد شود، پروانه فعاليت صادر مي كند.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان شاهرود نيز در اين جلسه با بيان اينكه بايد راه كارهاي جلوگيري از ورود انحرافات انديشيده شود، گفت: در وراي بسياري از اين حركت‌ها و انحرافات، دست استعمار است و بايد دست به پالايش فرهنگي براي جلوگيري از نفوذ افكار استعماري زد.

سرهنگ فرج الله وفادار با بيان اينكه امروز با وجود فناوري، ديگر هر برنامه‌اي محدود به همان چهار ديواري مجلس برگزاري نيست، اظهار داشت: بايد مراقب آسيب‌ها و ناهنجاري‌ها باشيم و بايد براي جوانان از همان دوران طفوليت برنامه ريزي كنيم.

وي با اشاره به اينكه، دشمنان اسلام تضعيف و توهين به مقدسات ما را در دستور كار خود داده اند، افزود: با توجه به اينكه اكثريت جامعه ما را جوانان تشكيل مي دهند بايد تدابير اساسي انديشيده و به سرعت اجرايي شود.

وفادار تاكيد كرد: روحانيون و مداحان بايد مطالعه بيشتري داشته باشند تا بتوانند پاسخگوي نيازهاي جوانان باشند.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن