تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814980413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي كشور: اصلاح قوانين حوزه گردشگري، مسير سرمايه‌گذاري را هموارتر كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي كشور: اصلاح قوانين حوزه گردشگري، مسير سرمايه‌گذاري را هموارتر كرده است
خبرگزاري فارس: معاون سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور با اشاره به اصلاح و بازبيني قوانين حوزه گردشگري و نظر صاحبان بخش خصوصي و كشورهاي اسلامي گفت: با به كارگيري افراد توانمند و تجارب آنان، مسير سرمايه گذاري براي سرمايه گذاران هموارتر شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، مهدي جهانگيري امروز در چهارمين همايش تبيين سياست‌هاي دولت در توسعه صنعت گردشگري در سالن هتل شادي سنندج از وجود قانون تشويق سرمايه‌گذاري خارجي در ايران خبر داد و افزود: اين قانون بهترين قانون در جهان براي تشويق و حمايت سرمايه گذاران است كه امنيت آنان را تضمين مي كند.
وي اظهار داشت: تحقق سند چشم انداز صنعت گردشگري و حضور بخش خصوصي داخلي و خارجي و توسعه سرمايه گذاري فرصتي مناسب و طلايي است كه دولت و حاكميت حمايت از آن را در سرلوحه كار خود قرار داده اند.
جهانگيري تلاش سازمان ميراث فرهنگي را تحقق سرمايه گذاري داخلي و خارجي عنوان و تصريح كرد: در سال گذشته در سازمان، معاونت سرمايه گذاري براي تحقق اين امر تأسيس شده است.
وي اضافه كرد: اقتصاد كه توسعه پايدار كشور را به دنبال دارد با اتكا به توسعه گردشگري همراه است و بدون آن امكان پذير نسيت.
جهانگيري برگزاري اين همايش ها را نشان از تعامل سازمان ميراث فرهنگي و سفارت خانه ها و دفاتر خارجي مقيم ايران عنوان كرد و افزود: اميد است سازمان ميراث فرهنگي بر اساس استراتژي و برنامه هاي تبين شده خود بتواند به اهداف مورد نظر دست يابد و براي توسعه گردشگري گام جدي بردارد.
وي ياد آور شد: با عظم و اراده مسئولان سازمان ميراث فرهنگي و عنايت خداوند شاهد تحول جدي و اساسي در توسعه صنعت گردشگري كشور هستيم.
جهانگيري با اشاره به اقدامات سازمان براي سرمايه گذاري گفت: 700 منطقه نمونه گردشگري در كشور تصويب شده است كه در حوزه هتل سازي، مجتمع هاي رفاهي، آب درماني، دهكده گردشگري و تهيه بسته هاي سرمايه گذاري در اين مناطق بايد تلاش شود.
وي همچنين از برگزاري دومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه گذاري در صنعت گردشگري با حضور 500 شركت سرمايه گذار از كشور‌هاي مختلف و سرمايه گذاران داخلي در 20 آبان سالجاري خبر داد و گفت: در حاشيه اين همايش نمايشگاهي نيز با حضور هتل داران، دفاتر توريستي و صنايع دستي برگزار مي شود.
وي خاطر نشان كرد: اميد است همراهي و همدلي سفريان و روئساي دفاتر خارجي مقيم ايران بتواند گام مهم و موثري براي سرمايه گذاري در ايران باشد.
وي در پايان سفيران را نمايندگان سياسي كشور هاي خود و ديپلمات بين كشورها دانست و تصريح كرد: سفيران با عظم و اراده جدي براي توسعه زير ساخت هاي صنعت گردشگري كشور هاي خود اطلاع رساني مي كنند.
وي در پايان افزود: اميدواريم با قرار دادن كشور ايران سرزمين مهر و دوستي و تمدن در ليست سفيران و اطلاع رساني صحيح آنان كمك قابل ملاحضه اي به جذب سرمايه گذاري و توريسم در ايران باشند.
انتهاي پيام/ص
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن