تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819597836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه جمهوري اسلامي// جهت اطلاع


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه جمهوري اسلامي// جهت اطلاع
خبرگزاري آريا- در ستون «جهت اطلاع» جمهوري اسلامي در شماره امروز (9 خرداد)، اخبار ويژه زير درج شده است.

مشاور رئيس جمهور در امور بانوان گفت : عزتي كه ايران در دولت نهم پيدا كرده درطول تاريخ سابقه نداشته است . به گزارش روابط عمومي استانداري سيستان و بلوچستان زهره طبيب زاده كه در جلسه كارگروه امور بانوان و خانواده استان سخن مي گفت با اظهار اينكه اقتدار نظام در حوزه سياست خارجي از موفقيتهاي مهم دولت نهم است افزود : دولت نهم عليرغم تمام مشكلاتي كه دارد عدالت اجتماعي اقتدار سياسي و استقلال را سرلوحه كار خود قرار داده است . وي با اشاره به اينكه در دولت اصلاحات عدالت اقتصادي و كمك به محرومان و مستضعفان به فراموشي سپرده شده و تنها شعار توسعه سياسي داده مي شد اضافه كرد : در دولت قبلي روحيه بسيجي مورد تمسخر شديد قرار مي گرفت .

حجت الاسلام كروبي در گفتگو با هفته نامه محلي صبح زاهدان گفت : دولت فعلي مي گويد ما داريم خودمان را آماده مي كنيم براي حل مشكلات جهان . ما هم از خدا مي خواهيم كه مشكلات انسانها حل بشود اما اينكه بگوئيم ما در جهان تحول به وجود مي آوريم از مسئوليت هاي خودمان غافل شده ايم . وي افزود : ما در حوزه مسكن اشتغال درمان و... مشكلات جدي داريم دولت بايد اينها را حل كند. من معتقدم وقتي كم مي آوريم سراغ امام زمان مي رويم . امام زمان هم كه نيست بگويد نه خير اين مديريت هيچ ربطي به من ندارد وكيل مدافع ايشان هم كه نيست تا دفاع كند. او همچنين گفت : ائمه و پيامبر هم كه قدرت داشتند از مشورت و خرد جمعي استفاده مي كردند. بايد از عقل ديگران استفاده كرد و دورانديش بود. اين كه كسي از آسمان بيايد و مشكلات ما را حل كند نمي شود.

درحالي كه غرب در تلاش است به هر بهانه اي از جمله فعاليت هاي هسته اي ايران فشارهاي وارده بر كشورمان از جمله تحريم ها را تشديد كند ابوالحسن بني صدر اولين رئيس جمهور مخلوع و فراري پس از انقلاب در اظهاراتي ضد ملي ايران را به دخالت در حادثه سقوط هواپيماي مسافربري آمريكا در سال 1367 موسوم به « حادثه لاكربي » متهم كرد! به گزارش عصر ايران بني صدر در مصاحبه با روزنامه كره اي « اوهماي نيوز » مدعي شد : « اين تهران بود كه دستور بمب گذاري و سرنگوني هواپيماي بوئينگ آمريكايي را صادر كرد نه ليبي ! » وي افزود : « ايران به تلافي انفجار هواپيماي مسافربري خود در آب هاي خليج فارس توسط يك ناو آمريكايي دستور بمب گذاري هواپيماي مسافربري آمريكا را صادر كرد! » به نظر مي رسد در شرايط كنوني كه ايران به بسياري از پرسش هاي آژانس اتمي پاسخ داده است جرياني در كار است كه زمينه هاي لازم براي بهانه تراشي عليه ايران به منظور ادامه و تشديد فشارها را فراهم آورد كه از آن جمله مي توان به سندسازي هاي اخير آمريكا در زمينه پرونده هسته اي و اظهارات بني صدر درباره دست داشتن ايران در پرونده لاكربي اشاره كرد.

منابع خبري اعلام كردند : نخست وزير اسبق عراق در قاهره با برخي از سران حزب سابق بعث درباره مشاركت آنان در روند سياسي عراق مذاكراتي انجام داد. روزنامه القدس العربي نوشت : اياد علاوي كه شنبه گذشته وارد قاهره شد با گروه هاي مختلف حزب سابق بعث با هدف متقاعد كردن آنان براي مشاركت در روند سياسي عراق و تلاش ها در جهت برقراري آشتي ملي در اين كشور مذاكراتي انجام داد. بعثي ها در اين باره اعلام كردند نخست وزير اسبق عراق در پي برقراري تماس هايي از آنان خواست نشستي فراگير و گسترده در خلال سفرش به مصر برگزار كنند و در اين نشست درباره پيشنهادهاي ارائه شده وي رايزني كنند و همچنين اين پيشنهادات را به سران خود در سوريه و ديگر كشورهاي عربي منتقل كنند. در همين حال نخست وزير اسبق عراق اخيرا در مصاحبه با شبكه تلويزيوني العربيه از وجود تماس هايي بين بعثي ها با مسئولان آمريكايي براي مشاركت بعضي ها در روند سياسي عراق پرده برداشت اما به جزئيات اين ديدارها هيچ اشاره اي نكرد.

با اعلام حذف يارانه پودر شوينده توسط وزارت بازرگاني پودر شوينده در فروشگاههاي شهرهاي خوزستان ناياب شده و قيمت آن تاچهارصد درصد افزايش يافته است . هم اينك پودر شوينده در اهواز بصورت قاچاقي جعبه اي هزار تاهزار و دويست تومان به فروش مي رسد. اين موضوع موجب ناراحتي و نارضايتي جدي مردم اين استان شده است !
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن