تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياست - حاشيه‌هاي مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سياست - حاشيه‌هاي مجلس
سياست - حاشيه‌هاي مجلس

يكي از نمايندگان مجلس كه در بازداشت بود، روز گذشته پس از آزادي موقت در صحن علني مجلس حاضر شد و مراسم تحليف خود را انجام داد. اين نماينده با رايزني‌هاي گسترده برخي از چهره‌هاي شاخص مجلس به صورت موقت با گذاشتن وثيقه آزاد شده است. گويا جرم او مفاسد اخلاقي است. او در جلسه ديروز با حضور در كنار صندلي حداد عادل از او تشكر كرد. پرونده اين نماينده مفتوح است و سعيد مرتضوي دادستان تهران مسوول رسيدگي به پرونده او شده است.

در راهرو‌هاي پارلمان شنيده شد با انتخاب علي لاريجاني به عنوان رئيس مجلس تغيير و تحولات اساسي در كادر اداري و سازمان‌هاي تابعه صورت خواهد گرفت. در همين رابطه شنيده شد سردار غفور كه در زمان رياست‌ لاريجاني بر صدا و سيما و دبيري او در شوراي عالي امنيت ملي مسووليت حراست را برعهده داشته است، قرار است مسوول حراست مجلس شود. از رحماني فضلي معاون سياسي صدا و سيما در زمان لاريجاني نيز به عنوان كانديداي رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس نام برده مي‌شود.
پس از راي‌گيري براي انتخاب اعضاي هيات رئيسه برخي از نمايندگان با حضور در كنار لاريجاني به او تبريك گفتند. احمد توكلي پسرخاله لاريجاني كه در انتخابات حامي رياست حداد عادل بود نيز با روبوسي به لاريجاني تبريك گفت اما حداد عادل ترجيح داد در صندلي خود بماند. محمدرضا باهنر نيز پس از آنكه ابوترابي آراي بيشتري نسبت به او كسب كرد و نايب رئيس اول شد، به جايگاه او رفت و به او تبريك گفت.
در راهروهاي پارلمان شنيده شد پس از آنكه احمد جنتي اعلام كرده است: «چند نفر از دست ما خارج شده‌اند كه نمايندگان نبايد اعتبارنامه آنها را تاييد كنند»، برخي از راه‌يافتگان به مجلس نگران اين موضوع شده‌اند و مباحث جدي در شعب در اين خصوص مطرح شده است.
اولين نطق لاريجاني در كسوت رياست مجلس با ادبيات خاصي بود كه كمي براي خبرنگاران دردسرساز شد. رئيس موقت مجلس از واژه‌هايي استفاده كرد كه به گوش آشنا نبود و خبرنگاران در تنظيم خبر خود مدام از هم كمك مي‌خواستند و بر كلمات و معاني آنها تامل مي‌كردند. اين موضوع باعث شده بود خبرنگاران سراغ فرهنگ لغت و استفاده از آن را بگيرند.
حدادعادل روز گذشته همچون دوران نمايندگي در مجلس ششم از همان دري خارج شد كه همه نمايندگان صحن علني را ترك مي‌كنند. رئيس سابق مجلس زماني‌كه ديد خبرنگاران به سوي او مي‌روند، به نشانه سكوت انگشت خود را چند بار به روي لب كشيد و يادآوري كرد در آخرين نشست خود به خبرنگاران گفته است كه از اين پس تا مدت‌ها روزه سكوت خواهد گرفت اما نماينده تهران با خبرنگاران خوش و بشي كرد و گفت خاطرات خوشي از آنها دارد.
در راهروهاي پارلمان شنيده شد روز دوشنبه حدادعادل جلسه توديعي در دفتر خود با حضور برخي كارمندان هيات رئيسه داشته است كه تعدادي از كارمندان دفتر او انتقادات شديدي را نسبت به عملكرد مديريتي و برخوردهاي او و وضعيت دريافتي‌هاي خود در زمان رياست او مطرح كرده‌اند.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن