تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821123342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايهصادرات 6/13ميليون دلار كالا از استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: نمايهصادرات 6/13ميليون دلار كالا از استان مركزي
مدير گمركات استان مركزي گفت: 23هزار تن انواع كالاهاي غيرنفتي به ارزش ۱۲۴ميليارد و ۴۷۰ميليون ريال معادل ۱۳ميليون و ۶۴۷هزاردلار طي دو ماه امسال از مبادي گمركي اين استان به خارج از كشور صادر شده است.
سيد مهدي ميراشرفي افزود: با توجه به اينكه گمرك اراك از گمركات منتخب در صادرات فرآورده‌هاي نفتي كشور است، سه‌هزار و ۸۸۵تن نفت گاز و نفت سفيد به ارزش ۲۵ميليارد و ۵۹۸ميليون ريال معادل دوميليون و ۸۳۰هزار دلار صادرات اين محصول در دوماه امسال بوده‌است.
وي گفت: كالاهاي استان به ۲۲كشور آسياي ميانه، آسياي جنوب شرقي، آفريقا، اروپا و آمريكاي مركزي صادر شده است.
وي عمده محموله صادراتي استان را شامل انواع مواد پتروشيمي، ماشين‌آلات كشاورزي، شيشه و آينه جام، پروفيل و لوله سياه، گالوانيزه، قيرنفت، دكل نيرو، فرش و گليم، واگن قطار، گل و گلدان و ورق آلومينيوم عنوان كرد.
ميراشرفي توضيح داد: در اين مدت در قالب ۳۵فقره اظهارنامه گمركي سه‌هزار و ۲۷۳تن انواع كالا به ارزش ۱۵۹ميليارد و ۳۴۴ميليون ريال از ده كشور دنيا به استان مركزي وارد شده است. ميراشرفي گفت: ماشين‌آلات و قطعات صنعتي، پاكت شير و مواد اوليه كارخانه‌هاي استان از مهمترين اقلام وارداتي استان بوده است.
وي افزود: در اين مدت ۴۴پرونده قاچاق كالا در گمركات استان مركزي تشكيل شده كه ارزش ۲۷فقره آن بالاي ده‌ميليون ريال بوده است.
وي درآمد وصولي گمركات استان مركزي را در دوماه اول امسال ۲۱ميليارد و ۳۶۱ميليون ريال اعلام كرد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن