تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816546214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي متهمان حرفه‌اي صورت گرفت؛غيرفعال كردن دزدگير و سرقت ده‌ها خودروي مدل بالا‌


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: از سوي متهمان حرفه‌اي صورت گرفت؛غيرفعال كردن دزدگير و سرقت ده‌ها خودروي مدل بالا‌
اعتماد ملي: 6 متهم سابقه‌دار با راه‌اندازي باند جديد، ده‌ها خودروي زانتيا و پژو را سرقت كرده و به روش سند نمره كردن آنها را به مشتريان ساده‌لوح مي‌فروختند. تحقيقات پليس پس از دستگيري اين متهمان نشان داد سارقان حرفه‌اي به راحتي سيستم دزدگير خودروهاي مدل بالا‌ را از كار مي‌انداختند. از اوايل امسال شكايت‌هاي متعددي در خصوص سرقت خودروهاي مدل بالا‌ از جمله پژو و زانتيا و جعل اسناد و مدارك به دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي خراسان‌رضوي اعلا‌م مي‌شد. در اين شكايت‌ها اعلا‌م‌شده بود خودروهاي پژو و زانتيا با مدارك جعلي به فروش رسيده‌اند.

بدين‌ترتيب اين گزارش‌ها منجر شد تا كارآگاهان به‌طور جدي وارد عمل شده و گشت‌هاي پليس را فعال كنند. مدت زمان زيادي از آغاز طرح پليس نمي‌گذشت كه سي‌ام ارديبهشت‌ماه ماموران هنگام گشت‌زني به يك خودروي پژو 206 نقره‌اي‌رنگ مشكوك شدند. وقتي پلا‌ك آن را استعلا‌م كردند متوجه شدند پلا‌كش جعلي و متعلق به خودروي ديگري است. از اين رو به راننده جوان آن دستور ايست داده و او را براي ادامه تحقيقات به آگاهي منتقل كردند.

اين شخص در حالي كه ابتدا منكر ارتكاب سرقت بود سرانجام از فعاليت مجرمانه اعضاي يك باند سرقت پرده برداشت. اين متهم اظهار كرد: با همكاري اعضاي اين باند 6 نفره ابتدا خودروهاي فرسوده و قديمي را به قيمت پايين خريده سپس خودروهاي مدل بالا‌ از جمله انواع خودروهاي پژو و زانتيا را متناسب با خودروهاي خريداري‌شده سرقت مي‌كردند.

روش سرقت به گونه‌اي بود كه سارقان حرفه‌اي با سرعت عمل بالا‌، سيستم دزدگير آن را غيرفعال كرده و آن را مي‌ربودند. با اعترافات اين متهم كه در ادامه بررسي‌ها معلوم شد پيش از اين در زمينه سرقت خودرو و جعل سابقه دارد تحقيقات براي شناسايي و دستگيري ساير اعضاي اين باند آغاز شد. چند روز از دستگيري اولين متهم نگذشته بود كه با تعقيب و مراقبت كارآگاهان مشهد، سرانجام تمامي متهمان يكي پس از ديگري در حالي كه در محله‌هاي حاشيه شهر در خانه‌ها و پاتوق‌هاي خود مخفي شده بودند به دام افتادند. در بازرسي از مخفيگاه اين متهمان، انواع آلا‌ت و ادوات استعمال مواد مخدر، شماره‌كوب اركان خودرو، شابلون‌هاي مخصوص، كارت و گواهينامه خودرو، اسناد مربوط به موتورسيكلت و... كه بيش از يكصد فقره بوده كشف شد. سرهنگ ماشاءالله صادقي، رئيس‌پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلا‌م اين خبر به اعتماد ملي گفت: در بازجويي از اين متهمان مشخص شد تمامي آنها كه شامل سارق، جاعل و مالخر هستند سابقه سرقت خودرو و جعل مدارك دارند. وي افزود: با توجه به اعترافات متهمان، آنها خودروهاي مسروقه را پس از جعل مدارك به بنگاه‌هاي اطراف شهر برده و در آنجا با قيمتي واقعي به فروش مي‌رسانند. تاكنون 3 دستگاه از خودروهاي سرقتي در پاركينگ‌ها و گاراژهاي مترو حاشيه شهر كشف شده اما آنها حداقل به 15 فقره سرقت خودروهاي مدل بالا‌ و فروش آنها در شهرستان‌هاي مختلف استان خراسان اعتراف كرده‌اند. اين در حالي است كه متهمان به سرقت خودرو به روش زورگيري نيز اقرار كرده‌اند. با توجه به اسناد و مدارك موجود، احتمال ارتكاب سرقت‌هاي بيشتر از سوي اعضاي اين باند وجود دارد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن