تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815152989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تهران از لس‌آنجلس و لندن امن‌‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تهران از لس‌آنجلس و لندن امن‌‌تر است


نشست- همشهري آنلاين:
كريس دي برگ در نشست خبري با روزنامه‌نگاران گفت سه روز اول گشت و گذارش ثابت كرد تهران امن‌تر از لس آنجلس و لندن است.

به گزارش همشهري آنلاين اين هنرمند و نواساز نامي ايرلندي تبار جمله فوق را در پاسخ به پرسش خبرنگاري بيان كرد كه از وي پرسيده بود، قبل از امدنتان به ايران برخي رسانه ها و نيز اشخاص اين گونه القاء‌كرده بودندكه ايران جاي خطرناكي است و امكان كشته شدنتان وجود دارد.

دبرگ كه صبح چهارشنبه، ۸ خرداد در مركز همايش‌هاي رايزن واقع در مركز دائرالمعارف بزرگ اسلامي‌و در كنار محسن رجب پور، مدير شركت ترانه شرقي، نينف اميرخاص،‌اهنگساز گروه آريان و مدير برنامه‌هاي دي برگ سخن مي‌گفت، در ادامه سخنانش گفت: من پيش از آمدن به ايران در روسيه اجراي برنامه داشتم، اما آنجا چهار باديگارد قوي هيكل از من مراقبت مي‌كردند، در حالي كه در اينجا من بسيار آزادانه و راحت به يكي از رستوران‌هاي شما رفتم و توانستم در فضايي آزادانه به گفت وگو با همشهريان شما بپردازم.

وي با اشاره به اين كه به دنبال بيان و گسترش مسائل مبتلابه انسان در تمامي‌جهان است گفت:حضور در ايران همان احساسي را به من منتقل كرد كه حضور در بيروت يا حضور در كشورهاي ديگر.

دي برگ سخنانش را با تمجيد از فرهنگ و تمدن ايران آغاز كرد و گفت:آمدن به ايران تحقق يكي از آرزوهاي دوران كودكي ام بود، زماني كه در داستانها و افسانه‌ها از شكوه تمدن پارسي و تاريخ بزرگ و دور و دراز آن مي‌خواندم ،‌همه گاه علاقه‌مند بودم كه به اين كشور سري بزنم و از ديار داريوش و كوروش ديدن كنم.

دي برگ در توصيف خود از ايران و ديدارهاي چند روزه اش از نقاط مختلف تهران گفت:تهران را شهري مدرن يافتم و به جرئت مي‌توانم بگويم كه با ديدن اين همه آْپارتمان و برج و بزرگراه و پل شگفت زده شدم و فكر كردم كه در شهري همانند نيويورك با سايز و اندازه‌اي كوچكتر قدم مي‌زنم.

در ادامه اين كنفرانس خبري محسن رجب‌پور اعلام كرد با هماهنگي‌هايي كه صورت گرفته اميدوار است كنسرت صحنه اي دي برگ و گروه آريان در يكي از دو ماه نوامبر يا اكتبر در تهران برگزار شود.

وي افزود از سه روز گذشته كه آقاي دي برگ و گروه همراه به تهران آمدند، برنامه اي براي آنها ترتيب داديم كه ضمن ديدار از مراكز فرهنگي و هنري و تاريخي تهران، مكان‌‌هاي برگزاري كنسرت را هم ببينند و در نهايت براي يك مكان خاص كه بتواند پاسخگوي بخشي از تقاضاي‌هاي بي‌شمار علاقه مندان به آقاي دي برگ و گروه آريان باشد به توافق برسند.

رحب‌پور از بيان مكان برگزاري كنسرت خودداري كرد اما گفت كه كنسرت در تهران برگزار خواهد شد.

دي برگ درباره ميزان آشنايي خود با موسيقي سنتي و كلاسيك ايراني گفت: من بسيار علاقه مندم كه موسيقي كلاسيك و سنتي ايران را بشناسم و رجب پور نيز در تكميل سخنان دي برگ گفت كه در چند روز گذشته قطعاتي از آقاي عليزاده،كلهر و برخي ديگر از خوانندگان موسيقي سنتي ايران را براي آقاي دي برگ گذاشته و دراين مدت ايشان بيشتر موسيقي سنتي گوش مي‌كرده اند تا موسيقي پاپ.

رجب پور در پاسخ به اين پرسش كه قطعاتي كه قرار است در كنسرت صحنه اي دي برگ اجرا شود ، چه قطعاتي خواهد بود گفت: قطعا قطعاتي انتخاب خواهد شد كه با فرهنگ و معيارهاي ما ايرانيان همخواني داشته باشد.

خبرنگاري پرسيد كه با توجه به آهنگ‌هايي كه شما براي پاريس و لبنان( شب‌هايي در پاريس و شب‌هايي در لبنان) ساخته ايد آيا مي توانيم اميدوار باشيم كه شما قطعه اي با عنوان شب‌هايي در تهران هم بسازيد؟ كه دي برگ در پاسخ گفت ايران و تهران سخت مرا تحت تاثير قرار داده و لذا بعيد نيست كه چنين كاري بكنم.

دي برگ در پايان سخنانش گفت كه كنسرتش در ايران طولاني خواهد بودو با طنز از حاضران خواست كه وقتي به كنسرتش مي‌آيند ساندويچ و غذا و پتو بياورند كه گرسنه و سردشان نشود.

تاريخ درج: 8 خرداد 1387 ساعت 16:02 تاريخ تاييد: 8 خرداد 1387 ساعت 16:25 تاريخ به روز رساني: 9 خرداد 1387 ساعت 00:59
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن