تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشتي در دنياي خبرهاي ۷ خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: گشتي در دنياي خبرهاي ۷ خرداد


دور دنيا- يك پسر انگليسي به دليل آزاد كردن يك بادكنك، توسط پليس جريمه شد.

جريمه به هوا رفتن بادكنك

نيوكاسل: مادر اين پسر ۱۶ ساله گفت: پسرم در يك جشن محلي شركت كرده و در اين مراسم به همه ميهمانان بادكنك‌هايي دادند كه با گاز هليوم پر شده بود. وي ادامه داد: اما ناگهان اين بادكنك از دست پسرم خارج شد و ماموران پليس همانجا او را ۱۰۰ دلار جريمه كردند.

به عقيده اين مادر، جريمه يك پسربچه به خاطر بادكنك ساده‌اي كه چند دلار بيشتر ارزش ندارد، خيلي مسخره‌ است. اين در حالي است كه روزانه چندين بادكنك از دست بچه‌ها در كوچه و خيابان رها مي‌شود. طبق قوانين هر كسي كه محيط زندگي شهروندان را آلوده كند جريمه مي شود؛ حتي اگر اين محيط آسمان باشد.

جغد قاتل

پاريس: وكيل يك متهم به قتل پس از سال‌ها تحقيق اعلام كرد كه موكلش در قتل مقصر نبوده است. موكل وي در سال ۲۰۰۱ به اتهام قتل همسرش بازداشت شد اما اين وكيل كاركشته مي‌گويد به اين نتيجه رسيده است كه يك جغد عصباني موجب مرگ همسر اين مرد در جنگل شده است.

مزاحم تلفني سمج

هيروشيما: يك لوله‌كش كه بيش از ۳ هزار ساعت خط تلفن يك فروشگاه را اشغال كرده بود، توسط پليس دستگير شد. اين مرد بيش از ۵۰۰ بار با تلفن گوياي فروشگاه كه به منظور سفارشات تلفني در نظر گرفته شده، تماس گرفت.

اين مزاحم تلفني سمج در دادگاه گفت تنها به اين دليل اين مزاحمت را ايجاد كرده كه از تن صداي گوينده خوشش مي‌آمده است. مدير اين فروشگاه از دادگاه درخواست غرامت كرده است.

سرقت با جاروبرقي

اوهايو: يك زن ۵۷ ساله براي اينكه بتواند از خانه همسايه سرقت كند با جاروبرقي او را كتك زد. اين زن كه گمان مي‌كرد همسايه ۹۳ ساله‌اش در خانه نيست با استفاده از كليدي كه ساخته بود وارد خانه او شد اما ناگهان با پيرزن خواب آلود روي مبل مواجه شد.

زن سارق كه به شدت ترسيده بود، جاروبرقي را كه همان اطراف بود برداشت و لوله آن را به سر و صورت صاحبخانه زد. سر و صداي اين همسايگان ديوار به ديوار به اندازه اي زياد شد كه ديگر همسايگان متوجه درگيري آنها شدند و پليس را در جريان قرار دادند.

تعقيب پنير

لندن: در جريان مسابقات موسوم به تعقيب پنير، دست‌كم ۱۹ نفر مجروح شدند. اين رقابت به صورت ساليانه برگزار مي‌شود و شركت كنندگان در آن بايد از مسير‌هاي صعب‌العبور و پر از گل و لاي براي دستيابي به يك قالب پنير بسيار بزرگ عبور كنند.

گربه درآمد‌زا

توكيو: يك شركت حمل و نقل ريلي كه در آستانه ورشكستگي قرار دارد، براي در‌آمدزايي از يك گربه استفاده كرد. گزارش‌ها حاكي از آن است كه تمام كاري كه اين گربه ۹ ساله بايد انجام دهد اين است كه در ورودي ايستگاه قطار بنشيند و با گردشگران عكس بگيرد.

اين گربه كه لباس فرم پوشيده و كلاه به سر دارد، براي گردشگراني كه از سراسر كشور به اين ايستگاه قطار مي‌آيند، ژست مي‌گيرد. مسئول اين ايستگاه قطار مي‌گويد: از وقتي كه اين گربه به ايستگاه آمده است، افراد بيشتري با قطارهاي اين شركت سفر مي‌كنند و به اين ترتيب شركت را از ورشكستگي نجات داده‌اند.

حتي برخي از مقامات معتقدند كه اين گربه براي ايستگاه شانس آورده است. گفتني است در فرهنگ ژاپن گربه از جمله حيواناتي است كه نماد شانس براي افراد به شمار مي‌آيد و خيلي از تاجران براي رونق بخشيدن به كسب و كار خود، گربه نگهداري مي‌كنند.

تاريخ درج: 7 خرداد 1387 ساعت 20:17 تاريخ تاييد: 7 خرداد 1387 ساعت 23:51 تاريخ به روز رساني: 7 خرداد 1387 ساعت 23:49
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن