تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتصاب پاركبانان مادريد ميليونها يورو خسارت داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اعتصاب پاركبانان مادريد ميليونها يورو خسارت داشت
مادريد اعتصاب ماموران پاركبان شهر مادريد كه از ‪۱۰‬روز پيش همچنان ادامه دارد ، ميليونها يورو زيان به شركت‌هاي وابسته به شهرداري اين شهر وارد كرده است .

بنابرگزارش ايرنا، دراين اعتصاب يك هزار و ‪ ۸۰۰‬مامور پاركبان شهر مادريد شركت دارند.

اعتصاب پاركبانان كه دهمين روز خودر را پشت سر مي‌گذارد، به منظور افزايش حقوق آنان صورت گرفته است .

اين اعتصاب موجب شده كه شهروندان اين شهر به دليل نبودن مامور كنترل از پاركينگ‌هاي خياباني اين شهر بطور مجاني استفاده كنند كه همين امر موجب از بين رفتن ميليونها يورو از درآمد شركت‌هاي مذكور شده است .

بنابر گزارشهاي دريافتي از منابع خبري ، ماموران پاركبان شهر مادريد در استخدام پنج شركت مختلف هستند كه به نوبه خود با شهرداري قرارداد منعقد كرده‌اند . اين افراد از شرايط كاري و درآمد ناچيز خود شكايت دارند اين ماموران كه حدود ‪ ۸۰۰‬يورو حقوق ماهانه دريافت مي‌كنند، علاوه بر افزايش حقوق خود خواستار داشتن لباس فرم مناسب تر و برخورداري از مزايان مرخصي استعلاجي از طرف شركتهاي مربوطه هستند.

در مدتي كه اين ماموران دست به اعتصاب زده‌اند خودروها به صورت مجاني در مناطقي كه از طرف شهرداري مادريد خط كشي شده است پارك مي‌كنند و اين امر ترافيك و آلودگي هواي مادريد را به صورت قابل توجهي افزايش داده است بنابر گزارشهاي دريافتي ،شهرداري مادريد روزانه بابت توقف خودروها و جريمه‌هاي صادره به صورت متوسط ‪ ۲۶۰‬هزار يورو درآمد دارد.

آلبرتو روئيز گاياردون شهردار مادريد هفته گذشته در پي اعتصاب اين ماموران اعلام كرد كه در صورت ادامه اين اعتصاب پنج شركتي را كه توقف خودروها در اين شهر را تحت كنترل دارد، روزانه بين سه تا شش هزار يورو يورو جريمه خواهد كرد.

مقامات سنديكايي و نمايندگان پنج شركت مذكورامروز براي چندمين بار براي كسب توافق با هم وارد مذاكره مي‌شوند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن