تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گسترش دامنه اسلام‌ستيزي در غربتعيين‌20 سال حبس براي گرويدن به اسلام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: گسترش دامنه اسلام‌ستيزي در غربتعيين‌20 سال حبس براي گرويدن به اسلام
گروه بين‌الملل: در پي گسترش دامنه اسلام‌ستيزي در جوامع غربي، «انجمن ملي‌گراي آمريكا» (سازمان مخالف با مسلمانان) هم‌سو با سياست‌هاي نژادپرستانه مقامات اين كشور، تدوين طرحي براي مجازات تازه‌مسلمانان و تعيين 20 سال زندان براي گرايش به دين اسلام در اين كشور را خواستارشد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني محيط، انجمن ملي‌گراي آمريكا ديروز هفتم خرداد در بيانيه‌اي اعلام‌كرد: اين انجمن براي كنترل مسلمانان، طرحي را براي درجه‌بندي مساجد و مراكز اسلامي بر اساس ميزان پايبندي به تعاليم و مبادي اسلامي اجرا كرده‌است.

اين انجمن تصريح‌كرد: در اين طرح اطلاعات بيش از 230 مسجد و مدارس وابسته به اين مساجد جمع‌آوري شده و به مسئولان اجرايي و مقامات امنيتي ارايه‌مي‌شود.

انجمن ملي‌گراي آمريكا در پايان بيانيه مدعي‌شد: دين و فرهنگ مسلمانان با فرهنگ يهودي ـ مسيحي آمريكا هم‌خواني‌نداشته و مسلمانان بايد اين كشور را ترك‌كنند!

دامنه اسلام‌ستيزي در جوامع غربي رو به گسترش است و مؤسسه‌هاي تندرو و افراطي اين كشورها و در رأس آن آمريكا، اصحاب رسانه‌ها و فيلمسازان آمريكايي غرض‌ورزانه با تمسك به هر ابزاري كه بتوانند در راستاي هتك حرمت مقدسات اسلامي تلاش‌مي‌كنند و امروز نيز قدرت معنوي اسلام و مسلمانان، معاندان را بر آن داشته تا با برنامه‌ريزي‌هاي مختلف در تمام سطوح اجتماعي، سياسي و فرهنگي كوچكترين رفتار اين اقليت را زير نظر بگيرند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن