تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816344216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس هيأت مديره كيمياگستران سپهر: رسانه‌ها آبروي ما را بردند علت انفجار در كارخانه جوشكاري نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس هيأت مديره كيمياگستران سپهر: رسانه‌ها آبروي ما را بردند علت انفجار در كارخانه جوشكاري نبود


خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: شهرستان‌ها

رييس هيات مديره شركت كيمياگستران سپهر از رسانه‌ها و صدا و سيما به دليل انتشار آنچه كه آن را اخبار تحريف شده و غير واقعي از واقعه آتش‌سوزي در كارخانه‌هاي كيميا گستران و كيمياگران خواند، به شدت انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه مركزي، محمد نوري در جمع خبرنگاران با بيان اين كه علت وقوع حادثه در رسانه‌ها جوشكاري در مخازن پلي اتيلن عنوان شده است با رد آن ،گفت: براساس شواهد و مداركي كه با بررسي كارشناسان در دادگستري و مراجع مسؤول ديگر در حال اثبات است ، علت انفجار در اين واحدها، نشتي مخزن ايزو بوتيلن و تبديل مواد موجود در آن به گاز و تشكيل ابر گازي و در نتيجه انفجار بر اثر جرقه‌اي كوچك بوده است.

وي با انتقاد از اظهار نظر افراد بي‌اطلاع و غيرمسؤول در اين زمينه در رسانه‌ها، گفت: مديران مجموعه كيمياگستران و كيمياگران از سوابق بالايي در فعاليت‌هاي شيميايي و مسايل فني وعلمي مرتبط با آن برخوردار بوده‌اند كه انتشار مطالبي مبني بر جوشكاري در مخزن‌هاي مواد شيميايي و انفجار ناشي از اين عمليات، توهين به مديران اين مجموعه است به گونه‌اي كه آبروي مديران اين مجموعه زير سوال رفته است.

نوري علت نشتي در مخزن را نياز به بررسي بيشتر عنوان و بيان كرد: علت پارگي مخزن مي‌تواند ناشي از وجود تركيباتي در مواد اوليه و فعل و انفعالات ناشي از آن و تغيير ماهيت مواد از مايع به گاز در پي كاهش پنج بار فشار مخزن به فشار اتمسفريك باشد كه اين موضوع سبب بروز انفجار شده است.

وي در ادامه با بيان اين كه شركت در هنگام حادثه در وضعيت تعميرات قرار داشته است با ابراز تعجب از اظهارنظرهاي صورت گرفته درباره لازم نبودن تعداد زيادي كارگر در اين وضعيت در محل حادثه، گفت: اين اظهار نظرها نشان مي‌دهد رسانه‌ها از افراد آگاه، كسب خبر نكرده‌اند چرا كه همواره در بخش صنعت با وارد شدن به وضعيت تعميرات، تعداد كارگران براي كاهش زمان تعطيلي واحد، افزايش مي يابد كه اين موضوع در شركت‌هاي حادثه ديده صدق مي‌كند.

رضا قاري از اعضاي هيات مديره اين شركت نيز گفت: در زمينه اطفاي حريق رخ داده در اين شركت‌ها ، عمليات با تاخير بالايي روبه رو شد كه اين موضوع سبب گسترش دامنه خسارت‌ها شده است.

وي گفت: در گذشته در ناحيه صنعتي بازنه كه 20 واحد صنعتي فعاليت داشت، آتش سوزي رخ داد كه در پي آن از مسؤولان درخواست ايجاد يك ايستگاه آتش نشاني صورت گرفت ولي تا زمان بروز اين سانحه، اين درخواست اجابت نشده است.

قاري به وسعت محل حادثه اشاره كرد و گفت: وسعت محل حادثه و دربرگيري آتش در اين كارخانه بيش از 12 هزار متر مربع بوده است كه در پي اين سانحه، تاكنون 25 تن از كاركنان و كارگران شركت كشته شده‌اند كه سه تن ازآنان مفقود الاثر هستند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن