تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813346861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندن، نوشتن و فناوري نانو


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: خواندن، نوشتن و فناوري نانو
تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: به زودي و در برنامه‌اي كه به منظور ايجاد مهارت‌ها در نوجوانان طراحي شده است، بيش از ۴۰۰ دانش‌آموز در دبيرستان آلباني در آمريكا با علم نوپاي نانو آشنا خواهند شد.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" اين دبيرستان يكي از ۲۰ مركز آموزشي است كه براي تاسيس يك آموزشگاه مهندسي از طريق بنياد ملي آموزشگاه‌ها(National Academy Foundation) انتخاب شده‌اند.
بنياد مزبور در تابستان امسال به تربيت معلمان پرداخته و مشاوراني به اين مراكز مي‌فرستد تا به مدت ۱۵ ماه به يك گروه ۳۰ نفره از معلمان دبيرستاني آموزش دهند. قرار است اين برنامه آموزشي از سپتامبر ۲۰۰۹ آغاز شود.
دانش‌آموزان اين آموزشگاه (مدرسه‌اي درون يك مدرسه) يك برنامه درسي اصلي بر پايه رياضيات و علوم در كنار برنامه رسمي خود خواهند داشت. به اين ترتيب آنها با گذراندن دوره‌هاي كارورزي در بنگاه‌هاي محلي فناوري نانو، براي دانشگاه و مشاغل آماده مي‌شوند.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از نانو،جكي كارس (Jackie Carrese)، سرپرست دبيرستان آلباني در اين باره گفت: اين گروهِ دانش‌آموزي در آينده براي مشاغل پردرآمد در اولويت خواهند بود. آنها نيروي كارِ مشاغل جديد هستند.
اين ناحيه، اخيراً يك گرنت ۲۰۰ هزار دلاري به صورت مشترك از وزارت آموزش آمريكا و انجمن مهندسانِ ساخت، براي اجراي برنامه‌هاي فناوري نانو دريافت كرده است.
اوا جوزف (Eva Joseph) مدير آموزشگاه گفت: تمركز ما بر روي فناوري نانو، به صورت يك الگو براي ساير نواحي كه به دنبال ايجاد ارتباط مستقيم بين دانش‌آموزان و صنايع هستند، درآمده است.
وي با اشاره به اينكه اين برنامه تامين مشاغل محلي براي دانش‌آموختگان در آينده را تضمين مي‌كند، گفت: اگر ما فرزندان خود را در اين فرصت‌ها شريك نكنيم بسيار غفلت كرده‌ايم./د/184
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 475]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن