تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضوابط انتشار اوراق مشاركت تغيير مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ضوابط انتشار اوراق مشاركت تغيير مي كند
رييس كل بانك مركزي با بيان اينكه ضوابط انتشار اوراق مشاركت در سال جاري تغيير مي كند گفت: درصورتي كه خريداران بخواهند اوراق خود را قبل از سررسيد به فروش برسانند بايد اين كار را از طريق بورس و يا انتقال به خريدار ديگري انجام دهند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي برنا،"طهماسب مظاهري" امروز درحاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران در مورد توقف انتشار اوراق مشاركت گفت: وزارتخانه ها مجازند تنها براساس سقف قانون بودجه امسال اوراق مشاركت منتشر كنند.

مظاهري با بيان اينكه ضابطه چاپ انتشار اوراق مشاركت در سال جاري نسبت به سال گذشته تغيير مي كند افزود: به اين ترتيب بانك عامل تضمين بازخريد قبل از سر رسيد را انجام نمي دهد واگر تضمين بازخريد قبل از سررسيد انجام شود يا توسط ناشر و يا با هماهنگي خريداران با بورس انجام مي شود.

وي افزود: به عبارت ديگر، اگر خريداران بخواهند اوراق مشاركت خود را قبل از سررسيد به فروش برسانند بايد از طريق بورس و انتقال به خريدار ديگري انجام دهند؛ ضمن اينكه مكانيزم اين روش نيز با وزارت اقتصاد و بورس هماهنگ شده كه اميدوارم به زودي عملياتي شود.

رييس كل بانك مركزي مجددا پيش نويس طرح ادغام بانكها توسط چند كارشناس را به عنوان مصوبه دولت جعلي دانست و گفت: اين طرح توسط وزارت امور اقتصادي و دارايي غير واقعي اعلام شده است ضمن اين كه متن منتشر شده غير علمي و كارشناسي شده است.

وي افزود:به طور قطع مديريت اقتصادي كشور و نظرات كارشناسي به اين نقطه مي رسند كه چنين طرح كم دقت و غير منسجمي به مرحله اجرا نخواهد رسيد.

رييس كل بانك مركزي با تاكيد براينكه وزارت اقتصاد چنين طرحهايي را ارائه نخواهد داد افزود:هر نوع تغيير در اين بخش مشروط به تاييد بانك مركزي است.

مظاهري همچنين از افتتاح اولين شعبه بانك تجاري ايراني اروپايي در ساعت 16 امروز در ميدان تجريش در محل بانك صنعت و معدن خبر داد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن