تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805366331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي شهر زاهدان: كمبود امكانات فرهنگي و تفريحي دراستان بيداد مي‌كند جوانان استان به‌خاطر نبود اشتغال، كمبود امكانات فرهنگي و تفريحي درحال منزوي شدن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو شوراي شهر زاهدان: كمبود امكانات فرهنگي و تفريحي دراستان بيداد مي‌كند جوانان استان به‌خاطر نبود اشتغال، كمبود امكانات فرهنگي و تفريحي درحال منزوي شدن هستند


خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس: شهرستان‌ها

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر زاهدان گفت: استان سيستان و بلوچستان از لحاظ آماري جوانترين استان كشور محسوب مي‌شود اما فقر فرهنگي و كمبود امكانات فرهنگي، تفريحي و ورزشي در اين استان و شهر زاهدان بيداد مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه سيستان و بلوچستان، زيركي در جلسه بررسي مشكلات طرح اوقات فراغت و نحوه برنامه‌ريزي براي استفاده بهينه و موثر از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان زاهدان، افزود: هم مرز بودن استان با دو كشور پاكستان و افغانستان پيامدهاي مثبت و منفي را در برداشته است و مسؤولان نبايد از پيامدهاي منفي مرزها، غفلت كنند.

وي اظهار كرد: مردم و جوانان استان در تيررس تهاجم فرهنگي قرار گرفته‌اند و اگر براي مسائل فرهنگي و تفريحي جوانان برنامه‌ريزي اصولي و سرمايه‌گذاري صورت نگيرد، شهروندان بر اثر تهاجم فرهنگي بيگانگان، به آسيب‌ديدگان اجتماعي مبدل خواهند شد.

عضو شوراي اسلامي شهر زاهدان تصريح كرد: براي پيشگيري از اين خطر بزرگ نياز است تا همه نهادها و سازمان‌هاي دولتي ذيربط و هم سازمان‌هاي مردم نهاد با محوريت استانداري در جهت كاهش فقر فرهنگي درجامعه و هدايت جوانان به سمت برنامه‌هاي فرهنگي تفريحي و آموزشي با تعامل و هماهنگي حركت كنند.

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر زاهدان گفت: جوانان حاشيه شهر زاهدان به دليل مشكلات مالي و ناتواني مالي خانواده‌ها از برنامه‌هاي اوقات فراغت بي‌نصيبند و خطر آسيب‌هاي اجتماعي و معضلات فرهنگي آن‌ها را تهديد مي‌كند.

زيركي افزود: يكي از دلايل گرايش جو انان حاشيه شهر زاهدان به معضلات اجتماعي سرمايه‌گذاري نكردن در حاشيه شهر و نبود برنامه‌هاي فرهنگي آموزشي، تفريحي سالم است.

وي خاطر نشان كرد: متاسفانه اكثر سازمان‌هاي ذيربط در بحث اوقات فراغت فقط به صورت سمبليك، عمل مي‌كنند و برنامه‌هايي كه اجرا مي‌كنند خروجي مفيدي ندارد.

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر زاهدان گفت: مشكل اصلي استان در بحث معضلات فرهنگي، خلاء مديريت فرهنگي است كه باعث شده تا استان سيستان و بلوچستان به عنوان جوان‌ترين استان دركشور از كمترين امكانات فرهنگي، تفريحي، ورزشي و رفاهي براي جوانان و نوجوانان محروم باشد.

وي گفت: جوانان استان به خاطر نبود اشتغال، كمبود امكانات فرهنگي، تفريحي، آموزشي و ورزشي در حال منزوي شدن و گرايش به سوي تهاجم فرهنگي، هستند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 368]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن