تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سمينار آموزشي «تخليه تلفني» در دانشگاه سمنان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سمينار آموزشي «تخليه تلفني» در دانشگاه سمنان برگزار شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سمينار آموزشي وتوجيهي يك روزه‌ي «تخليه تلفني» در راستاي شناسايي شگردها و ترفندهاي دشمن از طريق برقراري ارتباط تلفني وراه‌هاي مقابله با آن در دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا در اين سمينار آموزشي كه به همت اداره حراست دانشگاه در تالار دانش دانشكده علوم انساني دانشگاه سمنان برگزار شد اساتيد ، مديران و كارشناسان دانشگاه حضور داشتند.

احمد دوست محمدي ، رييس حراست دانشگاه در اين باره گفت : اين سمينار آموزشي در راستاي شناساندن شگردهاي دشمن ، ارائه توصيه‌هاي حفاظتي و آموزش‌هاي لازمه به مديران و كاركنان با همكاري و همياري حراست استان در دانشگاه سمنان برگزار شد .

وي گفت : گاهي سوء استفاده از كاركنان دستگاههاي دولتي و تخليه اطلاعاتي آنان در هر رده‌اي كه باشند مي‌تواند عواقب جبران ناپذيري داشته باشد. لذا ادارات حراست من‌جمله حراست دانشگاه سمنان با احساس ضرورت ، متولي ارائه آموزشهاي كوتاه مدت و كاربردي به كاركنان مي‌شوند كه اين سمينار يك روزه نيز در همين راستا برگزار شد .

رييس حراست دانشگاه سمنان در توضيحات بيشتري افزود : تخليه تلفني عبارت است از تلاشي آگاهانه از طرف دشمن با بهره‌گيري از غفلت و يا فريب عوامل خودي به منظور كسب اطلاعات و القاي خواسته‌هاي خود از طريق برقراري ارتباط تلفني و مسلما دشمن در اين اقدام اهدافي درسر مي پروراند . اهدافي همچون :

- جمع آوري اطلاعات در خصوص مشكلات داخلي جامعه در راستاي بهره برداري تبليغي

- شناسايي مشكلات دستگاههاي اجرايي جهت بهره برداري تبليغي در راستاي ناكارآمد نشان دادن نظام

- كسب اطلاعات در راستاي دامن زدن به اختلافات جناحهاي سياسي كشور

- تلاش آگاهانه براي ايجاد اختلافات مذهبي ، سياسي و قومي در داخل كشور

و ... كه درك اين شرايط ، لزوم ارائه آموزشهاي لازمه به كاركنان دستگاههاي دولتي را ياد آور مي‌شود و اداره حراست دانشگاه سمنان نيز هر از گاهي اقدام به برگزاري اين‌گونه سمينارهاي كوتاه مدت و كاربردي مي‌نمايد .

دوست محمدي گفت : سمينار آموزشي اخير نيز با همكاري موثر حراست كل استان و با شعار «هميشه و همه جا مراقب تخليه تلفني دشمن باشيم» برگزار شد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 600]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن