تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806958576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سريال‌هاي شبكه‌ي جهاني جام‌جم همپاي پخش شبكه‌هاي سراسري «مرگ تدريجي يك رويا»و«جاده دردست تعمير» براي فارسي‌زبانان خارج از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سريال‌هاي شبكه‌ي جهاني جام‌جم همپاي پخش شبكه‌هاي سراسري «مرگ تدريجي يك رويا»و«جاده دردست تعمير» براي فارسي‌زبانان خارج از كشور


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

درحالي سريال‌هاي جديد شبكه‌ي جهاني جام‌جم از نيمه‌ي خردادماه آغاز مي‌شود كه از شروع پخش داخلي برخي از آن‌ها چون «مرگ تدريجي يك رويا» و «جاده در دست تعمير» تنها چند قسمت مي‌گذرد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درحالي‌كه چهار قسمت از سريال «مرگ تدريجي يك رويا» روي آنتن شبكه‌ي داخلي شبكه دو سيما رفته است، پخش اين مجموعه در كانال يك جام جم آغاز و از 13 خردادماه از كانال آسيا جام جم روي آنتن مي‌رود. اين سريال چهارشنبه‌ها، پنجشنبه و جمعه‌ها به ترتيب روي از كانال‌هاي اروپا، آسيا و آمريكا پخش مي‌شود.

«مرگ تدريجي يك رويا» نخستين سريال فريدون جيراني است و در آن دانيال حكيمي، سايه لك، ستاره اسكندري، فريده سپاه منصور و پولاد كيميايي بازي مي‌كنند. اين سريال داستان نويسنده‌ي جواني به نام مارال عظيمي است كه پس از انتشار نخستين رمانش به نام «گيتي» به شهرت غيرمنتظره‌اي مي‌رسد؛ شهرتي كه زندگي خانوادگي او را تحت‌تأثير قرار مي‌دهد.

«جاده در دست تعمير» سريال ديگري است كه پخش آن از يكشنبه، 26 خردادماه از كانال آمريكا آغاز مي‌شود. اين سريال كه سه قسمت از آن روي آنتن شبكه دو رفته است، به زودي پنج‌شنبه‌ها از كانال اروپا نيز پخش مي‌شود.

«جاده در دست تعمير» را حسين تبريزي كارگرداني كرده است و از بازيگران مي‌توان به بهزاد فراهاني، ثريا قاسمي، ابوالفضل پورعرب و رضا توكلي اشاره كرد. در اين سريال مي‌بينيم پدري كه همه‌ي فرزندانش ازدواج كرده‌اند و همسرش فوت كرده است، شبي در خواب مي‌بينند كه دوباره ازدواج كرده است. او تصميم مي‌گيرد كه اين رويا را عملي كند.

سريال «سايه روشن» عنوان سريالي است كه پخش آن از يكشنبه (2 خردادماه) از كانال آسيا آغاز مي‌شود.

در «سايه روشن» بازيگراني چون مهدي مكذتيان، كبري ملكي و ليلا خليلي بازي مي‌كنند. «سايه روشن» داستان خانواده‌ي شهابي است كه پسر بزرگ آن‌ها درگير ماجرايي مي‌شود.

سريال «از جنوب تا شمال» هم از 16 خردادماه از كانال آسيا پخش مي‌شود. تورج منصوري "از جنوب تا شمال" را كارگرداني كرده است و داريوش ارجمند، محمد صادقي، حسين خاني‌بيك و ژاله صامتي در آن ايفاي نقش مي‌كنند. در اين سريال مي‌بينيم همه رزمنده براي شناسايي و انهدام كارخانه و آزمايشگاه ميكروبي به خاك عراق وارد مي‌شوند. اما يكي از آنان دستگير شود.

«سرنوشت» سريالي است كه به تازگي پخش ان از شبكه‌ي اول سيما به پايان رسيده است و اكنون هرشب روي كانال اروپا مي‌رود. اين مجموعه را محمدرضا زهتابي كارگرداني كرده است و از بازيگران آن به محمد كاسبي، آتنه فقيه نصيري، جعفر دهقان، اميد زندگاني و سولماز غني مي‌توان اشاره كرد.

كانال آمريكا سريال «آخرين گناه» (محصول سال 85) را هرشب روي آنتن مي‌فرستد. اين مجموعه از ساخته‌هاي حسين سهيلي‌زاده است كه جمشيد مشايخي، علي دهكردي و حميدرضا پگاه از جمله بازيگران آن به شمار مي‌روند.

«يك مشت پر عقاب» سريالي است كه سال گذشته روي آنتن شبكه اول سيما رفت و اكنون يكشنبه‌ها از كانال آسيا پخش مي‌شود. رضا كيانيان، حامد بهداد و پرويز پورحسيني در «يك مشت پرعقاب» بازي مي‌كنند.

اين سريال داستان پسري به نام اميرحسين دانشور است كه درگير اتفاقاتي مي‌شود.

«شهر آفتاب» عنوان سريالي است كه اكنون دوشنبه‌ها تا جمعه‌ها از كانال اروپا پخش مي‌شود.داود رشيدي در «شهر آفتاب» ايفاي نقش مي‌كند.داستان اين سريال در مهمانسرايي در شهر قم مي‌گذرد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن