تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل مقاومت: تلاش مي كنيم پيرواني برگردد /مدير عامل ابومسلم: لطفا تلاش نكنيد، پيرواني در مشهد مي ماند!


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: مدير عامل مقاومت: تلاش مي كنيم پيرواني برگردد /مدير عامل ابومسلم: لطفا تلاش نكنيد، پيرواني در مشهد مي ماند!
غلامحسين پيرواني كه از ماهها قبل خبر از جدايي خود از مقاومت سپاسي شيراز داده بود، امروز در حالي بعنوان سرمربي ابومسلم شناخته مي شود كه مسئولان تيم سابق وي (مقاومت سپاسي) در تلاش هستند تا او را به شيراز برگردانند.


سرويس ورزشي برنا؛

جدايي غلامحسين پيرواني از مقاومت كه عمده ترين دليل آن مشكلات مالي اين تيم بود براي مسئولان مقاومت و بويژه جعفري مدير عامل تيم قابل هضم نيست و به همين دليل آن ها سعي دارند فضايي را فراهم كنند تا شاغلام به شيراز برگردد.

صبح امروز (سه شنبه) جلسه اي مهم با محوريت باشگاه مقاومت برگزار شد كه سردار طائب، سردار صبور، سردار مشايخي، سردار درخشان، سردار آقاميري و مدير عامل باشگاه مقاومت حاضران در اين جلسه بودند.

جعفري مدير عامل مقاومت درباره اين نشست به خبرنگار ورزشي برنا مي گويد: جا دارد از آقايان تشكر كنم كه در اين جلسه شركت كردند و پيرامون آينده باشگاه به جمع بندي رسيدند.

وي اضافه مي كند: جلسه خوبي بود و قرار شد باشگاه پرقدرت به كار خود ادامه دهد.

مدير عامل مقاومت ضمن اشاره به عدم قطع ارتباط با غلامحسين پيرواني اضافه كرد: در تلاش هستيم تا مقدمات بازگشت آقاي پيرواني را فراهم كنيم و مطمئنيم كه خود ايشان هم تمايل دارد كه به شيراز برگردد.

به جعفري مي گوييم كه پيرواني با ابومسلم قرارداد بسته و اين مساله مانع بازگشت او خواهد بود.

وي مي گويد: قرارداد ايشان داخلي است و مي تواند برگردد.

بني اسد مدير عامل باشگاه ابومسلم كه به ماندن پيرواني در مشهد تاكيد دارد به خبرنگار ورزشي برنا مي گويد: لطفاً دوستان ما در باشگاه مقاومت تلاش نكنند؛ چون ما به آقاي پيرواني نياز داريم و حتي اگر با اين مربي قرارداد هم نبسته بوديم ، روي حرف و قول ايشان حساب مي كرديم. ما به آقاي پيرواني ارادت و علاقه فراواني داريم و تعهد اخلاقي مان نيز پا بر جاست.

از بني اسد پرسيديم كه اگر باشگاه مقاومت درخواست بازگشت پيرواني را مطرح كند چه پاسخي مي دهيد؟ وي مي گويد: قطعاً مخالفت مي كنيم.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن