تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان: اصفهان طلايه‌دار اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان: اصفهان طلايه‌دار اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در كشور است
خبرگزاري فارس: رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان گفت: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي، بسترساز امنيت مضاعف براي شهروندان به ويژه بانوان بوده و اصفهان به عنوان طلايه‌دار اجراي اين طرح در كشور مطرح است.


اميرعباس صوفي‌وند در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به تدابير فرمانده انتظامي استان اصفهان پيرامون دو برابر شدن گشت‌هاي ارشاد طرح مبارزه با بدحجابي در سطح استان، در سال جاري نيز با زنان و مرداني كه امنيت جامعه را مختل مي‌كنند به شدت برخورد مي‌شود.
وي با بيان اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون 341 نفر از افرادي كه تحت عنوان مانكن خياباني اقدام به اشاعه ابتذال در سطح استان اصفهان كرده‌اند شناسايي و دستگير شدند، افزود: در اين راستا يك هزار و 800 نفر در پايگاه‌هاي پليس تذكر مورد توجيه قرار گرفتند و تعداد ديگري نيز براي مشاوره به ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر معرفي شدند.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان اصفهان بيان داشت: گشت‌هاي ارشاد به بيش از دو هزار و 300 نفر از افراد بد پوشش تذكر لساني داده و به صورت كتبي از آنان تعهد گرفته شد، در مجموع از ابتداي سال 87 تاكنون در سطح استان اصفهان، بيش از 188 هزار نفر مورد تذكر لساني قرار گرفتند.
وي تصريح كرد: 305 دستگاه خودرو و موتورسيكلت نيز كه براي نواميس مردم مزاحمت ايجاد مي‌كردند و يا از نوارها وسي‌دي‌هاي غيرمتعارف با صداي بلند استفاده مي‌كردند از سوي مأموران توقيف شده و مورد اعمال قانون قرار گرفتند.
صوفي‌وند با تاكيد بر كنترل و مهار اراذل و اوباش در سطح استان اصفهان بيان داشت: نيروي انتظامي اين استان با بازديد و بررسي به منظور سالم‌سازي واحدهاي صنفي و پاك‌سازي آنها به ويژه واحدهاي صنفي كه شعائر اسلامي را رعايت نكرده و از فروشندگان زن بدحجاب استفاده مي كنند، اقدامات اساسي را انجام مي‌دهد.
وي با اشاره به برخورد با پيرايشگاه‌هاي مردانه كه از الگوها و متدهاي غربي براي پيرايش موي مردان استفاده مي‌كنند، افزود: در اين راستا 115 واحد صنفي پلمپ و بيش از 8 طرح استاني از ابتداي سال جاري تاكنون براي كنترل واحدهاي صنفي به مرحله اجرا درآمده است كه تا پايان سال نيز ادامه دارد.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان اصفهان با تأكيد بر نامگذاري سال 87 به نام سال نوآوري و شكوفايي از سوي مقام معظم رهبري خاطرنشان ساخت: در راستاي بيانات رهبر، ابتكار عملي در سال نوآوري و شكوفايي، آموزش كاركناني است كه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي از سوي آنها اجرا مي‌شود.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن