تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنفرانس «بررسي آثارميدانهاي الكترومغناطيسي بربافتهاي زنده وتجهيزات الكتريكي والكترونيكي» برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كنفرانس «بررسي آثارميدانهاي الكترومغناطيسي بربافتهاي زنده وتجهيزات الكتريكي والكترونيكي» برگزار شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: علمي - پژوهشي

اولين كنفرانس بررسي آثار ميدانهاي الكترو مغناطيسي بر بافتهاي زنده و تجهيزات الكتريكي و الكترونيكي صبح امروز، چهارشنبه 7 خرداد ماه در دانشكده برق دانشگاه صنعتي اميركبير آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار «علمي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مراسم افتتاحيه اين كنفرانس دكتر محامد پور، معاون آموزش، پژوهش و امور بين‌الملل وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، مهندس مسعود حجت، مديرعامل شركت مديريت شبكه برق ايران، دكتر رهايي، رييس دانشگاه صنعتي اميركبير و جمعي از دانشجويان و اساتيد دانشكده‌هاي مهندسي برق و علوم پزشكي دانشگاه‌هاي كشور حضور داشتند.

دكتر رهايي در اين مراسم اظهار كرد: به منظور انجام تحقيقات كاربردي و راه‌اندازي آزمايشگاه‌هاي مجهز و تخصصي بايد ارتباط منسجمي ميان دانشگاه‌ها و صنايع ايجاد شود.

وي با اشاره به موضوع كنفرانس گفت: استفاده از اين فن‌آوري همه گير، اگر چه تسهيلات بسياري براي بشر در بر دارد، اما به بروز مخاطراتي نيز مي‌انجامد و بسياري از ادواتي كه امروز زندگي ما را در بر گرفته نظير سيستم‌هاي مخابراتي، تلفن‌هاي همراه، راديو و تلويزيون و ارتباطات شهري در طول يكي، دو دهه گذشته، تصوري از اين عظمت و سطح پوشش آنها نداشتيم.

رييس دانشگاه صنعتي اميركبير خاطرنشان كرد: تحقيقات نشان مي‌دهد كه استفاده از اين ابزار، تشعشعاتي را در بر دارد كه روي بافتهاي زنده تاثيرگذار است و اين نوع آلودگي محيط زيست، منجر به نگراني مردم و متخصصان شده است، به طوري كه براساس گزارشات، پيش‌بيني مي‌شد كه تا سال 2007، حدود 5/1 ميليارد كاربر از تلفن همراه استفاده كرده‌اند كه اين رقم افزايش يافته و در عين مزاياي ويژه‌، خساراتي را نيز در پي دارد.

گفتني است، اولين كنفرانس بررسي آثار ميدانهاي الكترو مغناطيسي بر بافتهاي زنده و تجهيزات الكتريكي و الكترونيكي از امروز7 خرداد آغاز و تا 9 خرداد ماه در دانشگاه صنعتي اميركبير ادامه دارد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن