تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814765757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متكي: ايران اتمام حجت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: متكي: ايران اتمام حجت مي‌كند
جام جم آنلاين: منوچهر متكي با اشاره به انتشار گزارش اخير مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي گفت: نكته خاصي در گزارش البرادعي به عنوان نكته منفي نمي‌بينيم. وي با بيان اين كه بسته پيشنهادي ايران از سوي طرف‌ها در دست بررسي است ، گفت: فكر مي كنم اقدام جمهوري اسلامي ايران يك فضاي جديدي به وجود آورده براي اين كه موضوعات مهم در منطقه و فرا منطقه اي مورد مذاكره قرار داده و بررسي سازنده‌اي در مورد آنها صورت گيرد.


به گزارش ايسنا ، منوچهر متكي، وزير امور خارجه بعد از جلسه هيات دولت درجمع خبرنگاران در خصوص كليات گزارش البرادعي گفت: كليات گزارش البرادعي تاييد گزارش قبلي در مورد عدم انحراف در فعاليت‌هاي هسته اي ايران است و جمهوري اسلامي ايران به عنوان عضو عادي و متعهد آژانس در حال ادامه همكاري‌هاي خود با آژانس است.

وي افزود: رفت وآمدها، بازديدها و بحث‌هاي مربوط به فعاليت‌هاي هسته‌ اي در مسير طبيعي خود ادامه دارد؛ لذا نكته خاصي در گزارش البرادعي به عنوان نكته منفي نمي‌بينيم.

متكي در پاسخ به سوال خبرنگاري در اين مورد كه گفته مي شود سولانا براي اتمام حجت قرار است به ايران بيايد ، گفت: معمولا جمهوري اسلامي اتمام حجت مي‌كند چون برخوردهايش مبتني بر حق و عدالت است و ما با بسته پيشنهادي كه ارايه داده‌ايم سعي مي‌كنيم به همه طرف‌هاي خود كمك كنيم. خوشحاليم از اين كه بسياري از طرف‌هاي دريافت كننده بسته پيشنهادي اعلام كرده اند نكات مهمي در اين بسته وجود دارد.

وي با بيان اين كه بسته پيشنهادي ايران از سوي طرف‌ها در دست بررسي است ، گفت: فكر مي كنم اقدام جمهوري اسلامي ايران يك فضاي جديدي به وجود آورده براي اين كه موضوعات مهم در منطقه و فرا منطقه اي مورد مذاكره قرار داده و بررسي سازنده‌اي در مورد آنها صورت گيرد.

وي تصريح كرد: جمهوري اسلامي نشان داده همواره بخشي از راه حل مسايل بوده نه بخشي از مشكل و آخرين گام سازنده جمهوري اسلامي را مردم و كشور و حتي كشورهاي منطقه و محيط بين الملل در مسايل لبنان مشاهده كرده‌اند كه توصيه ها و تاكيدات ايران و ديپلماسي ما موفق شد كساني كه به دنبال تداوم بي ثباتي و ناامني در لبنان بودند را متوقف كند و طرحي برآمده از اراده همه جريان‌هاي سياسي لبناني به منصه ظهور رساند و اين نشان مي دهد جمهوري اسلامي ظرفيت لازم را براي تعامل سازنده جامع الاطراف مبتني بر عدالت در مسايل منطقه اي و فرا منطقه اي دارد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 355]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن