تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815721999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي: اولويت اصلي مجلس هشتم بايد حل مشكل تورم باشد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي: اولويت اصلي مجلس هشتم بايد حل مشكل تورم باشد
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه در حال حاضر كانون مشكلات مردم، اقتصاد و تورم است، گفت: كنترل تورم، شكوفايي اقتصادي و توسعه سريع كشور را در پي خواهد داشت كه مجلس بايد به آن بپردازد.
دكتر سيد علي طاهري در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در گرگان، با بيان اينكه در كشور مسائل زيادي وجود دارد كه مجلس نمي تواند همه آنها را در يك زمان بررسي كند، اظهار داشت:براي پرداختن به مشكلات بايد اولويت بندي داشته باشيم و اين در حالي است كه اولويت اصلي مجلس هشتم بايد تورم باشد؛ چرا كه ساير حوزه ها بشدت تحت تاثير تورم هستند و براي رسيدن به اهداف چشم انداز توسعه همه جانبه در كشور، معضلات امروز از قبيل تورم و اشتغال بايد در اولويت قرار گيرد.

وي درباره اولويت كاري خود در استان گلستان خاطرنشان كرد: با اولويت قرار دادن مطالبات استان، بخصوص حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا سعي مي كنم در حوزه آموزش عالي و فرهنگي بيشتر فعال باشم؛ چرا كه بر اساس فرموده امام راحل، فرهنگ زيربناي توسعه است و تا فرهنگ كشور اصلاح نشود، توسعه محقق نمي شود.

طاهري به حضور خود در فراكسيون اصولگرايان اشاره و تصريح كرد: موفقيت جريان اصولگرا منوط به كارآمدي آن و پايبندي به آرمان هاي نظام اسلامي و ولايت مطلقه فقيه بود و تا زماني كه فراكسيون اصولگرايان مطالبات برحق مردم و رهبري و انقلاب را پيگيري كنند، در آن عضو خواهم بود.

اين نماينده مجلس هشتم در خصوص طرح تشكيل فراكسيون جديد، اظهار داشت: اگر دو فراكسيون اصلي در مجلس حضور داشته باشند، مشكلات راحت تر ارزيابي مي شود؛ اين بدان معني نيست كه گروه ها آرا و نظرات خود را كنار بگذارند، بلكه بايد با وجود اختلاف نظر، روي مشتركات سرمايه گذاري كنيم كه در اين صورت طرح ها و لوايح كارآمدتري تهيه و تصويب مي شود و اين در حالي است كه نداشتن وحدت بالاترين ناكارآمدي است.

وي افزود: مجلس هشتم از تنوع در تخصص ها و درك متنوع مسائل فرهنگي و سياسي برخوردار است كه از اين حيث با ساير دوره هاي مجلس متفاوت است و با توجه به اين موضوع و اهميت سال نوآوري و شكوفايي و اينكه توسعه علمي در كشور موجب توسعه جهشي در همه بخش ها خواهد شد، تشكيل فراكسيون حمايت از نخبگان علمي كشور و توسعه فناوري مفيد به نظر مي رسد.

طاهري با ذكر اين نكته كه تلاش مجلس هفتم دوري از التهاب سياسي و جايگزيني آرامش تفكر در حل مشكلات و مطالبات جامعه بود، گفت: با وجود ضعف هاي مجلس هفتم مي توان بروز اختلاف سلايق در حوزه اصولگرايان پس از انتخابات دولت نهم را مورد توجه قرار داد.

وي افزود: در آن زمان كارها به كندي پيش مي رفت، در حالي كه پيش از انتخابات رياست جمهوري، مجلس هفتم كارآمدي بهتري داشت كه البته اين خطر در مجلس هشتم هم وجود خواهد داشت و بايد تدبيري در اين خصوص اتخاذ شود.

طاهري در پايان به ضعف ديگر مجلس هفتم اشاره كرد و گفت: مجلس هفتم در حوزه سوال از وزراي دولت نيز قدري ضعيف عمل كرد كه ما بايد در مجلس هشتم به اين مسئله بپردازم./انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن