تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816527642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش نشست رييس جوجيتسو آسيا در فدراسيون رزمي نوحي: بحث جوجيتسو نبايد حساس مي‌شد خليل احمدخان: اي كاش‌يك ايراني بودم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش نشست رييس جوجيتسو آسيا در فدراسيون رزمي نوحي: بحث جوجيتسو نبايد حساس مي‌شد خليل احمدخان: اي كاش‌يك ايراني بودم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

خليل احمد خان، رييس فدراسيون جوجيتسو و كشتي با كمربند آسيا روز سه‌شنبه نشستي را با محمد نوحي، ريس فدراسيون ورزش‌هاي رزمي برگزار كرد و در پايان فدراسيون ورزش‌هاي رزمي به عضويت فدراسيون آسيايي و جهاني درآمد كه اين موضوع به معني رفع تعليق اعلام شده بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين نشست كه كاظم علي، نايب و رييس كميته داوران فدراسيون جوجيتسو آسيا نيز حضور داشت، ‌ابتدا محمد نوحي اظهار كرد: ‌بحث جوجيتسو نبايد حساس مي‌شد زيرا هيچ مشكلي با فدراسيون آسيايي و خليل احمد خان نداريم. جوجيتسو ايران جايگاه خاصي دارد كه تحت نظارت فدراسيون‌هاي آسيايي و جهاني كار خود را انجام مي‌دهد.

وي افزود: مدتي قبل نامه‌اي را دريافت كرديم كه حاكي از اخراج مسوول انجمن جوجيتسو ايران و تعليق عضويت اين انجمن در فدراسيون آسيا بود. به همين دليل با دعوت از رييس فدراسيون جوجيتسو آسيا، وي اعلام كرد اختيار جوجيتسو با فدراسيون ورزش‌هاي رزمي است و اين فدراسيون تشخيص خواهد داد كه آسيا مستقيما و يا به توسط نماينده‌اي كه به فدراسيون آسيايي معرفي كند، فعاليت جوجيتسوي ايران در آسيا تداوم يابد.

نوحي تاكيد كرد: به عنوان جايگاه ايران، موظف به پرداخت حق شارژ عضويت ساليانه و رعايت تعهدات خود هستيم و به عنوان پرجمعيت‌ترين فدراسيون، پس از فوتبال، ‌رسما از خليل احمدخان به دليل حسن نظر و اعطاي اختياراتم به فدراسيون ورزش‌هاي رزمي، سپاسگذارم.

در ادامه اين جلسه، خليل احمدخان گفت: شرايط اضطراري به دليل ميزباني دومين دوره استاژ داوري آسيا در ماه جولاي و تسريع در ارسال دعوتنامه به كشورهاي عضو به همراه ميزبان، اولين دوره المپياد هنرهاي رزمي كه جوجيتسو بخش مهمي از اين المپياد است، باعث شد تا در حداقل زمان به ايران بيايم تا مشكلات موجود برطرف شود. اگر كشوري در تعليق باشد و جزو خانواده آسيا محسوب نشود، عملا نمي‌توان هيچ برنامه‌اي را اجرا كرد.

وي افزود: در جلسه‌اي با مسوولان سازمان تربيت بدني ايران و رييس فدراسيون ورزش‌هاي رزمي تصميم گرفتيم تا فدراسيون رزمي ايران نماينده و عضو آسيايي باشد و شفاف بگويم با هيچ فردي مشكلي نداريم و بحث انتقام‌گيري مطرح نيست.

رييس فدراسيون جوجيتسو و كشتي با كمربند آسيا خاطرنشان كرد:‌ پيش از اين گروهي در عضويت فدراسيون آسيايي بودند و بنا به تصميم هيات رييسه،‌ تصميم گرفتيم با فدراسيون ايراني همكاري كنيم. در اصل انجمن جوجيتسو ايران از عضويت در آسيا معلق شد و اين موضوع به جايگاه ايران ربطي نداشت.

خليل احمدخان تاكيد كرد: همواره حامي ايران بوده‌ام و در غير اين صورت، اين جا حضور نداشتم. حتي به دليل سفر به ايران، جلسه مهم خود با يونسكو را به تعويق انداختم. در آينده قطعا مشاركت و همكاري بيشتري با فدراسيون ورزش‌هاي رزمي خواهيم داشت و اميدواريم تا بتوانيم برنامه‌هاي مختلفي را در سطح ملي و بين‌المللي انجام دهيم.

وي با بيان اين‌كه به عنوان نايب رييس jjif (فدراسيون بين‌المللي جوجيتسو) با عضويت ايران در آسيا، خود به خود عضويت جهاني نيزانجام شده است، يادآور شد: فدراسيون آسيايي هم‌زمان مسووليت جوجيتسو و كشتي با كمربند را در اختيار دارد كه مسووليت هر دو اين ورزش‌ها نيز به فدراسيون ورزش‌هاي رزمي ايران داده شده است.

در مذاكراتي كه با شيخ فهد در كويت داشتم قول‌هاي مساعدتي براي حضور در جمع بازي‌هاي آسيايي دريافت كرده‌ايم و حتي به زودي به عضويت IOC نيز درخواهيم آمد.

رييس فدراسيون جوجيتسو و كشتي با كمربند آسيا در ادامه گفت: ‌اعتقاد دارم آينده جوجيتسوي ايران بسيار روشن خواهد بود و از اين پس ديگر با مشكلاتي از قبيل عدم پر داخت حق عضويت ساليانه و يا عدم شركت تيم ايران در مسابقات روبرو نخواهيم شد. در بحث محوريت ايران در غرب آسيا نيز دوره قبل در بيشكك مذاكراتم با حضور شش كشور آسيايي انجام و اتحاديه غرب آسيا تشكيل شد اما، پاره‌اي از .. از جمله حق عضويت اعضا هنوز باقي مانده است و بسيار علاقمند هستم تا ايران بستر لازم براي فعاليت جوجيتسو در غرب آسيا را فراهم سازد.

وي در پايان اين جلسه تصريح كرد:‌ ايراني‌ها ملتي شجاع و داراي غرور ملي هستند و حتي از ديدگاه سياسي آمريكا جرات حمله به ايران را ندارد. اي كاش يك ايراني بودم و خانه من ايران بود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن