تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816345196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجازه فريبكاري به آژانس انرژي اتمي نمي دهيم/ تجربيات حداد عادل براي مجلس راه گشاست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اجازه فريبكاري به آژانس انرژي اتمي نمي دهيم/ تجربيات حداد عادل براي مجلس راه گشاست
رييس موقت مجلس هشتم گفت: مجلس هشتم شوراي اسلامي در مسئله هسته اي، اجازه فريبكاري به آژانس انرژي اتمي را نخواهد داد.


به گزارش خبرنگار سياسي برنا، علي لاريجاني به عنوان رييس موقت مجلس هشتم طي سخناني در جلسه علني امروز مجلس ضمن گراميداشت ياد امام خميني (ره) از وي به عنوان بنيانگذار تفكر نوين اسلامي در عصر امروز ياد كرد و خطاب به نمايندگان افزود: از حسن نظر شما به بنده حقير و هيئت رييسه موقت و همچنين از تلاش هاي حجت الاسلام محمد تقي رهبر و هيئت رييسه سني تشكر مي كنم.

وي در ادامه اظهار اميدواري كرد كه هيئت رييسه موقت با تلاش هاي مجدانه در راه استواري مجلس هشتم پاسخگوي گوشه اي از زحمات هيئت رييسه سني باشد.

رييس موقت مجلس هشتم همچنين از زحمات حداد عادل تشكر كرد و گفت: وي به عنوان يك سرمايه ملي هميشه زينت مجلس خواهد بود و نظرات و تجربياتش براي ما راه گشا است.

وي با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به مجلس هشتم، اظهار داشت: حكمت هاي ارزنده ايشان، نقشه راه مجلس هشتم را تصوير كرد؛ تعبير نيكوي ايشان كه مجلس نرم افزار حركت كشور است، جايگاه مجلس هشتم را به عنوان مغز متفكر نظام ترسيم مي كند.

لاريجاني خاطر نشان كرد: انتظار رهبر معظم انقلاب در تصويب قوانين كارآمد، شفاف و با ديد معطوف بر منافع ملي، مسئوليت ما را بر كارشناسي دقيق و استفاده هر چه بهتر از زمان بيشتر مي كند تا طرح ها و لوايح را در جهت سند چشم انداز با مباني درست بررسي كنيم.

وي افزود: تاكيد رهبري بر دو عنصر نظارت و همكاري صميمانه با ساير قوا راهبردي روشن براي مجلس هشتم خواهد بود و اميد دارم براي اين منظور ساز و كاري شفاف و با متدولوژي نوين طراحي شود؛ تاكيد به حق رهبري كه قوانين مجلس راهنماي عمل دولت است و بناست دولت در هيچ يك از مصوبات خود از آن تخطي نكند اقتضا دارد كه سريعتر براي اين امر راهكاري ارائه كنيم تا در مراحل اختلافي قبل از آنكه اختلاف نظرها موجبات مشكلات بزرگ تر را فراهم سازد، از طريق رايزني در چنين لجنه هاي مشتركي به نتيجه برسيم.

رييس موقت مجلس هشتم تصريح كرد: توصيه داهيانه آن حضرت يعني تعامل برادرانه از هر دو سو، مي تواند مبناي عمل مجلس هشتم قرار گيرد.

وي اظهار داشت: تاكيد رييس جمهور در مراسم افتتاحيه مبني بر نياز كشور به مجلسي شجاع، كارآمد و همكاري دوستانه با نمايندگان و خدمت به مردم قابل تقدير و ستايش است و اميدواريم به فضاي مودت و كارشناسي دقيق تر امور كشور مدد رساند.

لاريجاني با اشاره به حضور با نشاط نمايندگان در رأي گيري هاي اوليه، گفت: چنين حضورهايي باعث مي شود كه ما به عنوان هيئت رييسه مجلس تلاش كنيم تا مجلس آوردگاه درگيري هاي حزبي نشود.

وي خطاب به نمايندگان ادامه داد: ما اين پيام شما را گفتگان مسلط مجلس هشتم مي دانيم و تلاش مي كنيم با راهنمايي و حمايت شما زمينه هاي تحقق مديريت علمي را فراهم كنيم و حتي القدور از كشمكش هاي حزبي پرهيز كنيم.

رييس موقت مجلس هشتم در ادامه ضمن تقدير از سخنان شجاعانه و خيرخواهانه سيد حسن نصرالله، خاطر نشان كرد: اين مرد بزرگ علي رغم همه تلاش هاي خود ادعايي جهت قدرت و تسلط بيشتر حزبي طلب نكرد بلكه همه تلاش هايش را در سربلندي لبنان خلاصه كرد.

وي افزود: سيد حسن نصرالله به عنوان فرزند راستين امام راحل و دژ محكم مقاومت حزب الله در مقابل اسرائيل عمل مي كند و ما اتفاقات اخير لبنان را طليعه پيروزي هاي بزرگ تر مي دانيم.

لاريجاني درباره گزارش اخير محمدالبرادعي نيز بيان داشت: در اين گزارش آژانس اعلام كرده كه تمامي فعاليت هاي هسته اي جمهوري اسلامي ايران تحت نظارت آن قرار دارد و آژانس با استفاده از تصاوير ماهواره اي از وضعيت فعاليت هاي ايران اطلاع دارد.

وي ادامه داد: آژانس با صراحت بيان كرده كه هيچ اطلاع عملي در مورد ساخت اجزاي سلاح هسته اي از سوي ايران در اختيار ندارد، اما متأسفانه در بند هايي چنان چند پهلو سخن گفتند كه بعدهاي رسانه اي آن را غني كنند.

رييس موقت مجلس هشتم در پايان تاكيد كرد: هر چند اين رويكرد آژانس مورد پذيرش كشورهاي حق ندار نيست، اما ما به آنها توصيه مي كنيم از پاسكاري مرموزانه پرونده ايران بين آژانس و 1+5 پرهيز كنند و اعلام مي كنيم كه مجلس هشتم اجازه چنين فريبكاري را نخواهد داشت و در صورت ادامه اين رفتار مجلس هشتم حد و مرز جديدي براي همكاري با آژانس ايجاد مي كند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن