تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت با فروش اوراق مشاركت براي اصلاح بافتهاي فرسوده شيراز موافقت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دولت با فروش اوراق مشاركت براي اصلاح بافتهاي فرسوده شيراز موافقت كرد
سياسي. قوه مجريه
هيات وزيران به منظور رفع موانع توسعه و آباداني استان فارس، با اختصاص هزار ميليارد ريال اوراق مشاركت با تضمين شهرداري شيراز، براي اصلاح بافت هاي فرسوده اين شهر موافقت كرد.

هيات وزيران در جلسه‌اي كه همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب، در مركز استان فارس تشكيل شد، تصميمات مهمي براي پيشرفت و توسعه عمران و آباداني در بخش‌هاي مختلف از جمله اصلاح بافت‌هاي فرسوده، خريد ماشين آلات عمراني، رفع معضلات ترافيكي ستاد حوادث غير مترقبه اتخاذ كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، بر اساس اين مصوبه، مبلغ ‪ ۱۹۰‬ميليارد ريال جهت كمك بلاعوض به شهرداري‌ها و دهياري هاي استان و كمك به خريد ماشين آلات عمراني و خدماتي از محل منابع سازمان شهرداري‌هاي و دهياري‌ها اختصاص يافت.

هيات وزيران همچنين مقرر كرد علاوه بر اعتبارات مصوب، مبلغ ‪ ۱۱۰‬ميليارد ريال از محل اعتبارات ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه كشور، به احداث و تكميل استخرهاي كنترل سيلاب در حوزه آبريز شهري، تجهيز اردوگاه‌هاي امداد و اسكان موقت شهرهاي شيراز، آباده، مرودشت، فسا، اقليد و گراس تخصيص يابد اين مبلغ همچنين جهت احداث اردوگاه چند منظوره استان فارس، كنترل سيلاب و مديريت روان آب‌هاي شهري، ساماندهي و اجراي كانال‌هاي استان، ساماندهي و بازسازي سواحل و تعيين حريم بستر رودخانه‌ها استفاده خواهد شد.

مبلغ ‪ ۱۸۰‬ميليارد ريال نيز به صورت تسهيلات پروژه‌هاي اقتصادي و تسهيلات استفاده از فناوري، جهت پروژه‌هاي اقتصادي شهري (‪ ۸۰‬ميليارد ريال) و استفاده از فناوري‌هاي نوين در ساخت مسكن (‪ ۱۰۰‬ميليارد ريال) از منابع سازمان شهرداري‌هاي و دهياري‌ها طي سال‌هاي ‪ ۱۳۸۸ ،۱۳۸۷‬و ‪ ۱۳۸۹‬در اختيار شهرداري‌ها قرار مي‌گيرد.

بر اساس مصوبه فوق، همچنين مبلغ ‪ ۵۰‬ميليارد ريال نيز از طريق وزارت كشور به شهرداري شيراز جهت حل مشكلات مهندسي معابر و طرح‌هاي ترافيكي اختصاص داده شد.

هيات وزيران همچنين وزارت كشور را موظف كرد با هماهنگي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و همكاري استانداري استان فارس، نسبت به اجراي تصميمات فوق اقدام كند.

اين مصوبه در تاريخ ‪ ۲۹‬ارديبهشت ماه امسال از سوي پرويز داودي، معاون اول رئيس جمهور براي اجرا ابلاغ شد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن