تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813161747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم ملي فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولين: مهم‌ترين عامل موفقيت در ورزش ايجاد انگيزه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرمربي تيم ملي فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولين: مهم‌ترين عامل موفقيت در ورزش ايجاد انگيزه است
ورزش. ورزش معلولان وجانبازان = ورزش جانبازان ، نابينايان
سرمربي تيم ملي فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولين ايران گفت : مسئوولين با ايجاد انگيزه و حمايت از ورزشكاران جانباز و معلول تاثير بسزايي در موفقيت اين قشر پر تلاش خواهند داشت .

عليرضا رعدي افزود : تيم ملي فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولين پس از بازگشت موفقيت آميز و كسب مقام نايب قهرماني درمسابقات بين‌المللي اوكراين از چهارم خردادماه دراردوي آمادگي براي شركت در بازيهاي پارالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن بسر مي‌برد.

وي درادامه افزود: با وجود اينكه ورزشكاران جانباز و معلول با مشكلات جسماني مواجه هستند، اما درعرصه‌هاي ورزشي هميشه حضور مقتدرانه از خود نشان داده‌اند ولي اين تلاش مورد توجه مسوولين قرار نمي‌گيرد.

سرمربي فوتباليست‌هاي جانباز ومعلول درباره وضعيت تيم خاطر نشان كرد :
اعضا ء تيم درحال حاضر از نظر آمادگي جسماني در شرايط خوبي بسرمي برند و دراين اردو بيشتر روي حركات تكنيكي و ايستادگي كار خواهد شد.

وي با اشاره به اين مطلب كه وضعيت اردوها از نظر تغذيه واسكان مناسب است افزود: يكي از مشكلات بسيار مهم اعضاي تيم فوتبال هفت نفره دراردوها نبود زمين چمن مناسب است .

رعدي تاكيد كرد : درحال حاضر زمين تمرين كه دراختيار اين تيم قرار داده اند از نظر فني دچار مشكل است و اسناندارد نمي‌باشد.

هم اكنون ‪۱۵‬نفر در اردوهاي آمادگي حضور دارند كه درپايان حداكثر ‪ ۱۲‬نفر به مسابقات پارالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن اعزام خواهند شد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن