تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803317452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از يك روز آشكار شد؛طرح ناموفق بليت‌هاي اعتباري جديد مترو - امير گودرزي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پس از يك روز آشكار شد؛طرح ناموفق بليت‌هاي اعتباري جديد مترو - امير گودرزي


طرح جديد بليت‌هاي مترو از حدود يك هفته پيش آغاز شده است و تغييرات جزئي در ارائه بليت به دليل برخي ناهماهنگي‌ها در مترو و نبود اطلا‌ع‌رساني مناسب شهروندان متروسوار را به دردسر انداخته است.تبليغات شركت بهره‌برداري مترو تهران را هر شهروندي كه تنها يك بار با اين وسيله نقليه عمومي سفر كرده باشد، ديده است. در اين آگهي‌ها به متروسواران اعلا‌م مي‌شود با خريد بليت‌هاي اعتباري مي‌توانند از تخفيف‌هاي ويژه استفاده كنند. به عنوان مثال به شهروندي كه 4 هزار تومان مي‌پرداخت كارتي با اعتبار 5 هزار و 200 تومان ارائه مي‌شد و اين موضوع براي تشويق مسافران مترو به استفاده از اين بليت‌ها صورت مي‌گرفت.

اين ابزار تشويقي به قدري تاثيرگذار بود كه در مدت كوتاهي بسياري از مسافران مترو حتي آنهايي كه گهگاهي از اين وسيله استفاده مي‌كردند به خريد اين بليت‌ها روي آوردند و اين رويه تا ابتداي ماه جاري پيش رفت. مسافراني كه در طرح جديد بليت‌ها سراغ گيشه بليت‌هاي اعتباري رفتند، متوجه شدند ديگر از اين تخفيف‌ها خبري نيست، هرچند جعفر ربيعي مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو نظر ديگري دارد: او در مورد علت اجراي اين طرح به اعتماد ملي توضيح مي‌دهد:

ربيعي در حالي از اجراي موفق اين سيستم حرف مي‌زند كه بليت‌هاي اعتباري جديد در گيت‌ها خوانده نشدند و مسافران ناگزير در صف‌هاي طولا‌ني به انتظار ايستادند تا بليت‌هايشان به سيستم قديمي تبديل شود. در واقع هم‌اكنون سيستم جديدي در بليت‌هاي اعتباري لحاظ نشده است و گيشه‌هاي فروش بليت براي رفع نقص، همان تخفيف‌هاي گذشته را در بليت‌ها منظور كردند. ربيعي اين اتفاق را ناشي از نقص نرم‌افزارها مي‌داند و مي‌گويد:

مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو كه هيچ اشاره‌اي به زمان اصلا‌ح نرم‌افزارها نمي‌كند اعتقاد دارد اين نقص هيچ مشكلي براي مردم ايجاد نكرده است:

او در مورد صف‌هاي طولا‌ني كه از اول خردادماه مقابل گيشه‌هاي فروش بليت ايجاد شده است، گفت: تغيير ديگري كه در سيستم جديد بليت‌ها رخ داد، دريافت 500 تومان اضافه به مبلغ شارژ بليت اعتباري است. در حالي كه مترو سعي دارد مسافران را به استفاده از بليت‌هاي اعتباري تشويق كند، اين اقدام چندان با اين اهداف همسو به نظر نمي‌رسد. ربيعي در اين باره مي‌گويد: او از مواردي حرف مي‌زند كه مسافران به دليل ناآگاهي پس از اتمام اعتبار بليت‌هاي اعتباري به جاي شارژ آن، بليت را دور انداخته و بليت ديگري مي‌خرند.

اين موضوع در حالي توسط مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو اعلا‌م شد كه ناآگاهي مسافران ضعف اطلا‌ع‌رساني اين شركت را نمايان مي‌كند.

ربيعي اين انتقاد را قبول ندارد چون مي‌گويد: او به اطلا‌ع‌رساني شفاهي بليت‌فروش اشاره كرده و مي‌گويد: بدون‌شك ربيعي را جزو مديران پاسخگوي شهر تهران مي‌توان به شمار آورد اما اين پاسخگويي و سازوكارهايي مثل اطلا‌ع‌رساني شفاهي بليت‌فروش به هيچ‌وجه براي جبران اين موضوع كافي نيست؛ چيزي كه نتيجه‌اش كاملا‌ به چشم مي‌آيد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 373]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن