تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820632305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز نقل و انتقالا‌ت در پرسپوليسشايد خليلى ‌هم ‌برود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: آغاز نقل و انتقالا‌ت در پرسپوليسشايد خليلى ‌هم ‌برود
در حالى كه هنوز وضعيت سرمربى و كادر فنى پرسپوليس مشخص نيست و تا پايان هفته هم تكليف كادر فنى مشخص نمى‌شود، نقل و انتقلا‌ت در تيم سرخپوشان در حال شكل‌گيرى است و آن طور كه گفته مى‌شود حميد استيلى ليستى از بازيكنان مورد نياز پرسپوليس را در اختيار مدير عامل باشگاه قرار داده تا هر چه زودتر براى مذاكره با آنها اقدام شود.

باقري: يك سال ديگر مرا تحمل كنيد

در اين ميان كريم باقرى نخستين بازيكنى است كه قراردادش را با اين تيم تمديد كرد و به اين ترتيب او فصل آينده هم بازوبند كاپيتانى را بر بازويش مى‌بندد.باقرى در اين ارتباط گفت: براى من هيچ‌جا بهتر از پرسپوليس نمى‌شود، در ضمن از هيچ تيمى‌‌هم پيشنهاد نداشتم و خيلى خوشحالم كه دوباره در اين تيم هستم. من به خاطر شخص كاشانى و هواداران متعصب پرسپوليس قراردادم را سفيد امضا كردم و هيچ شرطى نگذاشتم، فقط به مسئولا‌ن باشگاه گفتم جايى كه بايد امضا كنم را به من نشان دهند. در ضمن از طرفداران پرسپوليس هم مى‌خواهم كه يك سال ديگر مرا تحمل كنند.»وى در ادامه افزود: باشگاه بايد قرارداد بازيكنانى كه موردنظر كادرفنى هستد را تمديد كند، در ضمن پرسپوليس در فصل جديد روزهاى بسيار حساس و سختى را خواهد داشت و بايد بازيكنان توانمندى به جمع ما اضافه شوند تا تيم ما نسبت به فصل گذشته پرقدرت‌تر باشد.»باقرى در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما در جذب بازيكنان جديد به كاشانى مشاوره مى‌دهيد، گفت: «من فقط نظرم را مى‌دهم و هيچ دخالتى نمى‌كنم، فقط به كاشانى گفتم كه بازيكنان پرحاشيه و بى‌شخصيت جذب نكنند چون پرسپوليس در فصل جديد بيش‌تر از هر چيزى به آرامش نياز دارد.»كاپيتان پرسپوليس مصاحبه‌اى كه از قول او عليه حميد استيلى چاپ شده بود را تكذيب كرد و گفت: «من به استيلى گفتم كه اين‌حرف‌ها را از قول من به دروغ نوشته‌اند و حميد هم قبول كرد. متاسفانه بعضى‌ها از اول فصل دست به اين شيطنت‌ها مى‌زنند و مى‌خواهند رابطه من و استيلى را خراب كنند.»باقرى در پاسخ به اين سئوال كه به نظر شما قطبى در پرسپوليس مى‌ماند، گفت: «قطبى از مسئولا‌ن باشگاه فرصت خواسته تا جواب نهايى را بدهد ولى اميدوارم كه او در نهايت ماندنى شود چون اعتقاد دارم كه قطبى مهره با ارزشى براى باشگاه پرسپوليس است.»كاپيتان پرسپوليس در پايان حرف‌هايش درخصوص كنار گذاشتن كريمى‌‌از تيم‌ملى گفت: «كارى ندارم كه كريمى‌‌چه حرف‌هايى زده ولى برخوردى كه با او صورت گرفت به هيچ عنوان درست نبود. كريمى‌‌افتخارات زيادى براى فوتبال ايران به دست آورده و بايد به تيم‌ملى برگردد.»

كعبي: عقد قرارداد با پرسپوليس افتخار است

حسين كعبي، مدافع تيم ملى نيز گفت: باتوجه به حضور پرسپوليس در ليگ قهرمانان، بازى در اين تيم افتخار بزرگى است. حسين كعبى در گفت و گو با فارس، درباره شرايطش افزود: در روزهاى گذشته اطراف باشگاه به دليل حضور افراد ناشناس، بسيار شلوغ شده و براى تمديد قراردادم فقط با حبيب كاشانى مذاكره مى‌كنم. پس از قهرمانى در ليگ برتر، شرايط مديريتى و كادر فنى مشخص نيست و نمى‌توانم به طور كامل به ماندن يا جدايى اظهار نظر كنم. كعبى گفت: تا كنون 2 پيشنهاد از آلمان و يك پيشنهاد از يك تيم تركيه‌اى در اختيار دارم. مدير برنامه‌هايم براى انتقالم به تركيه‌با مصطفى دنيزلى مشورت كرده; اما تاكنون چيزى مشخص نيست. وى شايعه اختلا‌ف با سرمربى پرسپوليس را رد كرد و گفت: مشكلى با افشين قطبى ندارم. باتوجه به حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا، هر بازيكنى به بازى در جمع سرخ پوشان افتخار مى‌كند.

احتمال جدايى خليلى از پرسپوليس

محسن خليلى با توجه به بندهاى كه در قراردادش با باشگاه پرسپوليس وجود دارد مى‌‌تواند يكسال زودتر از جمع سرخپوشان جدا شود. محسن خليلى پيش از آغاز هفتمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاى كشور با عقد قراردادى به عضويت پرسپوليس در آمد. قرارداد وى دو ساله و به شرط توافق براى تمديد در سال دوم بود. در شرايطى كه پرسپوليس عنوان قهرمانى ليگ برتر را از آن خود كرده است و محسن خليلى نيز آقاى گل ليگ برتر اين رقابت هاست بعيد به نظر مى‌‌رسد بين او و سرخپوشان توافقى براى تمديد قرارداد صورت نپذيرد. با اين حال مهر نوشته، بندى در قرارداد خليلى وجود دارد كه به او اجازه مى‌‌دهد در صورت دريافت پيشنهادى خارجى از پرسپوليس جدا شود. بر اساس اين بند خليلى مى‌‌تواند با دريافت پيشنهادى خارجى از پرسپوليس جدا شود با اين پيش شرط كه 30 درصد از مبلغ دريافتى خود را به باشگاه پرسپوليس پرداخت كند.خليلى در هفته آينده ملا‌قاتى با حبيب كاشانى دارد تا در خصوص آينده‌اش تصميم گيرى كند. او براى ماندن در پرسپوليس بايد از پيشنهادهاى خارجى كه از امارات و قطر دريافت كرده است، چشم پوشى كند. البته در مورد او گفته مى‌‌شود با يكى از تيم‌هاى اماراتى به توافق نهايى دست يافته و به احتمال فراوان فصل بعد را در ليگ اين كشور سپرى مى‌كند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن