تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816410336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سند چشم‌انداز 5 ساله شهرداري اهواز تدوين مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سند چشم‌انداز 5 ساله شهرداري اهواز تدوين مي‌شود
خبرگزاري فارس: شهردار اهواز از تدوين سند توسعه چشم انداز 5 ساله اين شهر در سالجاري خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، حيدر نجفي امروز در نشست با نمايندگان رسانه‌هاي خبري اظهار داشت: با كسب تجربه از كلان شهرهاي اصفهان و شيراز، مركز پژوهش‌هاي شهرداري اهواز درحال تدوين اين برنامه است.
وي افزود: با تدوين اين سند چشم ‌انداز، از سال آينده كليه برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌هاي شهري منطبق بر اين برنامه تنظيم و اجرا خواهد شد.
نجفي بودجه سال 87 شهرداري اهواز را 172 ميليارد و 500 ميليون تومان ذكر كرد و افزود: اين ميزان اعتبار براي اجراي 243 پروژه عمراني ، خدماتي، فرهنگي و شهري تعريف شده است.
وي در مورد 21 پروژه تعيين شده از سوي شوراي شهر براي شهرداري اهواز گفت: 70 درصد اين پروژه‌ها در 243 پروژه شهرداري مستتر هستند و مابقي آن‌ها طي لايحه‌اي به شورا داده شده است.
شهردار اهواز با دعوت از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي براي مشاركت در طرح‌هاي شهرداري گفت: شهرداري با درآمدهاي موجود نمي‌تواند آن طور كه بايد شهر را بسازد و بايد بستري براي ورود سرمايه‌گذاران به اين بخش فراهم آوريم.
نجفي با بيان اينكه شهرداري ازهرگونه سرمايه‌گذاري بخش خصوصي استقبال مي‌كند، افزود: هم اكنون دفتر مشاركت و جذب سرمايه‌گذاري در شهرداري تأسيس شده و ما منتظر تصويب مشاركت سرمايه‌گذاران در شوراي شهر هستيم.
وي اظهار اميدواري كرد تا با تصويب شوراي شهر و حضور سرمايه‌گذاران در امور شهري بتوان از توان بخش خصوصي در انجام پروژه‌هايي كه اعتبارات شهرداري اجازه اجراي آن‌ها را نمي‌دهد، به نحو مطلوب بهره‌برداري كرد.
شهردار اهواز احداث پاركينگ‌هاي طبقاتي، مجموعه‌هاي ورزشي سرپوشيده و روباز در كليه مناطق شهرداري، اجراي پل‌هاي عابر پياده و سواره ، ساماندهي و تكميل ورودي‌هاي شهر، تكميل جاده هاي ساحلي و اجراي طرح ترافيك را از مهمترين پروژه‌هاي شهرداري اهواز در سالجاري برشمرد.
نجفي از اجراي طرح ساماندهي ترافيك در هسته مركزي شهر اهواز از اول تيرماه امسال خبر داد و افزود: بستر اجرايي براي اين طرح فراهم شده و با اجراي آن بخش زيادي از مشكلات ترافيكي مركز شهر برطرف مي‌شود.
وي ادامه داد: در بودجه سالجاري شهرداري اهواز مبلغ يك ميليارد و 300 ميليون تومان اعتبار براي اجراي طرح‌هاي ترافيكي، دو ميليارد تومان براي ساخت پاركينگ طبقاتي و يكصد ميليارد تومان براي پروژه قطار شهري پيش‌بيني شده است.
نجفي منابع درآمدي شهرداري اهواز را 33 محل ذكر كرد و افزود: بودجه 5/172 ميليارد توماني شهرداري با در نظر گرفتن اين منابع دست يافتني است و براي اجراي پروژه‌هاي الحاقي شوراي شهر بايد منابع ديگري تعريف شود.
وي با بيان اينكه ورود شهرداري به برخي منابع مالي كه شوراي شهر معرفي كرده مغايرت قانوني دارد، تصريح كرد: سازمان بازرسي فروش زمين‌هايي را كه مالكيت آن‌ها با شهرداري است و شوراي برنامه‌ريزي استان خوزستان كسب درآمد از محل حذف پاركينگ را ممنوع كرده است و نمي‌توانيم از اين محل‌ها مبالغي را در بودجه پيش‌بيني كنيم.
انتهاي پيام/ف
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن