تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804543559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيم مشايي: تبيين اهميت حوزه رسانه در بخش ميراث فرهنگي بسيار مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رحيم مشايي: تبيين اهميت حوزه رسانه در بخش ميراث فرهنگي بسيار مهم است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي گفت: با توجه به زحماتي كه اصحاب رسانه همه روزه براي اطلاع رساني در مورد ميراث فرهنگي متقبل مي شوند،‌ تبيين اهميت اين حوزه و قدرداني از دست اندركاران آن امري بسيار مهم است.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار گروه فرهنگي ايرنا، "اسفنديار رحيم مشايي" در مراسم معرفي برگزيدگان سومين جشنواره سراسري ميراث فرهنگي و رسانه افزود: مهم جنس و جوهر ارزش گذاري است و بايد از كساني كه به عنوان افراد ممتاز در اين حوزه انتخاب مي شوند، تقدير به عمل آيد.
در اين مراسم كه خبرنگار ايرنا نيز جزو منتخبان بود، معاون رييس جمهور هم چنين گفت:‌ اصحاب رسانه با ايجاد دغدغه و تحريك مسووليت ها و افزايش حس پاسخ گويي مسوولين‌ در تجلي ميراث فرهنگي كشور نقش محوري داشته اند.
وي با بيان اين كه امروز ما مزد توجه و فهم ارزش هاي تاريخي را گرفتيم ، ‌افزود: البته اين به آن معنا نيست كه آنچناني كه بايد و شايد حوزه ميراث فرهنگي و تاريخي كشور ما متجلي شده است اما بايد به عنوان يك نعمت بزرگ شكرگزار خداوند باشيم زيرا دستاوردهاي بزرگي بدست آورده ايم.
وي گفت: همه پيشرفتها يي كه به عنوان يك ضرورت صورت مي گيرد به عنوان مهم ترين ذخيره ملت بزرگ ايران براي پيمودن سير تاريخي از رهگذر توسعه ارزش هاي تاريخي لازمه اش پيگيري، برنامه ريزي، ‌توجه بيشتر دولت، ورود نخبگان در زمينه هاي مختلف و ايجاد يك جريان توفنده است.
معاون ميراث فرهنگي نيز در اين مراسم سال گذشته را سال پرخبر در حوزه ميراث فرهنگي عنوان كرد و گفت: اتفاق بزرگي در اين حوزه اتفاق افتاده و آن توجه رسانه اي و به تبع آن توجه افكار عمومي پيرامون موضوع ميراث فرهنگي است.
"فريبرز دولت آبادي" افزود: در نگاه كلان عمده اهداف ميراث فرهنگي معطوف به حفاظت ميراث فرهنگي است ولي هدف اصلي ما احيا و ترويج ارزش هايي است كه در آثار فرهنگي نهفته است.
وي ادامه داد: امروز به رغم حضور پررنگ ميراث فرهنگي در رسانه ها ، اخبار و انتقادهاي مربوط به اين حوزه از عمق كافي برخوردار نيست و لازم است اين جريان به سمتي هدايت شود تا مطالب از كيفيت، ‌توجه و عمق بيشتري برخوردار شود.
دولت آبادي اظهار داشت: ما آماده ايم امكانات سازمان را در اختيار رسانه ها قرار دهيم تا مطالب آنها تخصصي تر شود و در راستاي رسيدن به اهداف تعيين شده قرار گيرد.
وي همچنين ابراز اميدواري كرد كه سال آينده داوري و نقد داوري نسبت به آثار ارسالي رسانه ها كيفيت و جايگاه بهتري داشته باشد.
در اين مراسم از 63 برگزيده رسانه هاي مختلف كشور به خاطر ارسال آثار مختلف در ارتباط با موضوع ميراث فرهنگي در چهار گروه نشريات و خبرگزاري ها، توليدات شنيداري، توليدات ديداري و عكس تقدير شد.
برگزيدگان سومين جشنواره ميراث فرهنگي و رسانه در چهار گروه نشريات و خبرگزاري ها،‌ توليدات ديداري، توليدات شنيداري و عكس معرفي شدند كه در بين آنها "ناهيد اميري" خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در بخش گزارش تحقيقي و تحليلي رتبه دوم و در بخش عكس شايسته تقدير شناخته شد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن