تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوزادان تركيه‌اي به محض تولد 5 هزار ليره بدهي‌دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نوزادان تركيه‌اي به محض تولد 5 هزار ليره بدهي‌دارند
بنا بر آمار واحد تحقيقات سنديكاي آموزشگران مستقل تركيه، هر نوزادي كه در اين كشور به دنيا مي‌آيد در واقع 5 هزار و 23 ليره ترك مقروض است. ميزان كل بدهي تركيه از ابتداي برقراري نظام جمهوري در اين كشور تاكنون، با افزايشي 50 درصد در اوايل نوامبر سال 2002 به 235 ميليارد ليره ترك و در آوريل سال 2008 به 354 ميليارد لير ترك رسيده است.


باشگاه جواني برنا / فرشيد روحاني - كميته ارزش‌ها در امير نشين امارات به خصوص در شهر دبي راه‌اندازي شده است. كمي آن سو تر و در عراق فجايع تروريستي و فريب نوجوانان به يك معضل نگران كننده مبدل شده است. در تركيه نوزادان بدهكار به دنيا مي آيند و در سرزمينهاي اشغالي صهيونيست ها اين بار به انجيل اعلان جنگ داده اند. مشروح اين اخبار در پي مي آيد.

دستگيري به علت بوسيدن!

دادگاهي در اميرنشين دوبي دو زن خارجي را به جرم بوسيدن يكديگرجمعا ً به دو ماه زندان محكوم كرد. يكي از زنان 30 ساله اهل لبنان و ديگري 36 ساله اهل بلغارستان است كه گويا در يكي از سواحل دوبي يكديگر را بوسيده اند و به همين جرم هركدام به مجازات يك ماه زندان محكوم شده‌اند. قراراست كه اين دو زن پس از پايان مدت زندان از دوبي اخراج شوند. بنا براين گزارش پليس دوبي كمپيني تحت عنوان «دفاع از ارزش‌هاي والا» به راه انداخته است كه مطابق آن كساني كه لباس جنس مخالف را بر تن كنند به اتهام «رفتار مغاير با عفت عمومي» محاكمه مي‌شوند.

نوجوانان فريب خورده عراقي

شش پسر نوجوانِ تحت فرمان القاعده، توسط پليس عراق بازداشت شدند. منابع رسمي عراقي اعلام داشتند كه شش پسر نوجوان 14 تا 16 ساله كه گفته مي‌شود براي عمليات تروريستي آموزش ديده‌اند، در شهر شمالي موصل و توسط پليس عراق بازداشت شده‌اند.

اين پسران توسط گروه‌هاي شبه نظامي وابسته به القاعده، كه از عربستان هدايت مي‌شوند، تربيت شده‌اند تا در خاك عراق دست به عمليات تروريستي زده و جان خود را فداي اهداف گروه‌هاي تروريست كنند.

صداهاي عجيب قبل از زلزله!

بازماندگان زلزله اخير در چين گفتند پيش از وقوع اين حادثه حيوانات صداهاي عجيب و غريبي از خود در آورده بودند كه به نظر مي رسيد آنها سعي داشتند وقوع زلزله را هشدار دهند. كشاورز بازنشسته اي كه همسرش را در اين زلزله از دست داده، مي گويد: حيوانات در هنگام وقوع زلزله تلاش مي كنند به ما چيزي بگويند. اگر ما به سروصداي حيوانات گوش دهيم مطمئنا اين تعداد انسان در اينگونه حوادث كشته نخواهند شد.
رسانه هاي چيني و تعدادي از سايت هاي خبري اين كشور گزارش داده اند پيش از وقوع زلزله دوازدهم ماه مي سال جاري كه تا كنون 80 هزار كشته و صدها هزار زخمي داشته حيوانات صداها و حركات عجيبي از خود نشان داده اند. حتي شاهدان عيني گفته اند پيش از وقوع اين زلزله مخرب صدها هزار قورباغه با توليد صداهاي عجيب محل وقوع زلزله را ترك كرده اند.

نوزادان بدهكار تركيه‌اي

بنا بر آمار واحد تحقيقات سنديكاي آموزشگران مستقل تركيه، هر نوزادي كه در اين كشور به دنيا مي‌آيد در واقع 5 هزار و 23 ليره ترك مقروض است. آمار بررسي تحقيقاتي سنديكاي آموزشگران مستقل تركيه نشان مي‌دهد ميزان كل بدهي تركيه از ابتداي برقراري نظام جمهوري در اين كشور تاكنون، با افزايشي 50 درصد در اوايل نوامبر سال 2002 به 235 ميليارد ليره ترك و در آوريل سال 2008 به 354 ميليارد لير ترك رسيده است. اين خبر همچنين مي‌افزايد: حال اگر بدهي بخش خصوصي، بانك مركزي و دولت‌هاي محلي نيز به اين مبلغ اضافه گردد، ميزان كل بديهي‌هاي تركيه به 500 ميليارد ليره ترك مي‌رسد.

آتش زدن انجيل در اسرائيل

يهوديان اسرائيل در واكنش به سخنان پاپ بنديكت شانزدهم در خصوص لزوم دعوت تمام مردم جهان به مسيحيت و واجب دانستن اين مسأله بر تمامي مردم، اقدام به سوزاندن نسخه هاي انجيل در اين كشور نمودند. معاون شهردار اور يهودا در نزديكي تل آويو در حضور مردم اقدام به سوزاندن نسخه انجيل نمود. وي پس از بالاگرفتن شكايتها در خصوص توزيع گسترده انجيل در اين منطقه، از مردم خواست تا نسخه هاي انجيل را به روحانيان مذهبي يهود تحويل دهند و در نهايت وي با همكاري ايشان اقدام به آتش زدن نسخه هاي انجيل نمود.

تصوير برداري از زنان در فروشگاههاي دبي

هرزه نگاري از زنان در فروشگاه هاي دوبي و به دنبال آن ناامني اجتماعي در اين شهر رو به افزايش است. در پي دستگيري چندين مرد جوان در رابطه با هرزه نگاري در فروشگاه هاي دبي امنيت اجتماعي از زنان اين جامعه سلب شده است. براساس اين گزارش، اغلب هرزه نگاران كه مردان جوان و پسران نوجوان هستند با استفاده از دوربين هاي پيشرفته تلفن همراهشان موفق به هرزه نگاري مي شوند. اين افراد با ورود به فروشگاه هاي فروش لباس زنانه با قرار دادن تلفن همراهشان در سبد خريد از مشتريان خانم و فروشندگان زن اين فروشگاه تصاوير مستهجن تهيه مي كنند. آخرين فردي كه در اين رابطه دستگير شد پسري 14 ساله و كم سن و سال ترين متهم اين مجموعه بود كه به 26 ماه حبس محكوم شد.

***

در باشگاه جواني برنا ثبت نام كنيد: [email protected]
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 409]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن