تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره سفرنامه نويسي رضوي در تبريز برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جشنواره سفرنامه نويسي رضوي در تبريز برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون فرهنگي و هنري اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي گفت: جشنواره سفرنامه نويسي رضوي در تبريز برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي‌، ناصر وحيدي مهر افزود: همزمان با آغاز دهه كرامت ميلاد حضرت معصومه (س) تا ميلاد امام رضا (ع) و به همت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسامي آذربايجان شرقي و در راستاي برگزاري ششمين جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا (ع) جشنواره سفرنامه نويسي رضوي در تبريز برگزار مي‌شود.
وي تصريح كرد: با توجه به نامگذاري سال‌جاري به عنوان سال نوآوري و شكوفايي از سوي مقام معظم رهبري و همچنين تبرك ايران اسلامي به وجود مطهر امام رضا (ع) برگزاري آئين‌هاي دهه كرامت به صورت ويژه و با نگرشي عميق در باب شناخت سيره و شخصيت آن بزرگوار برگزار مي‌شود.
وحيدي مهر اضافه كرد: متولي برگزاري اين جشنواره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده و در اين زمينه پشتيباني‌هاي گسترده‌اي از سوي اين وزارتخانه انجام مي‌گيرد تا جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا (ع) در شأن و منزلت آن بزرگوار برگزار شود.
معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي تصريح كرد: امسال با توجه به بسيط‌تر شدن نگرش براي برگزاري آئين‌هاي ميلاد امام رضا (ع) علاوه بر برگزاري جشنواره سفرنامه نويسي رضوي‌، ‌نمايشگاه فرهنگي و هنري شامل هنرهاي تجسمي، آثار حجمي، ‌خوشنويسي،‌نگارگري، كتاب و ... در كنار جشنواره و در طول دهه كرامت با حضور هنرمندان استان‌هاي آذربايجان غربي، ‌آذربايجان شرقي و اردبيل در محل مجتمع فرهنگي و هنري 29 بهمن و خانه هنر تبريز برگزار مي‌گردد.
وي برگزاري جشن‌هاي دهه كرامت از سوي نهادهاي دولتي و اقشار مردم در سطح استان را از ديگر برنامه‌هاي ستاد برگزاري جشنواره عنوان كرد و خواستار مشاركت خودجوش مردم و نهادها در اين امر شد.
بر اساس اين گزارش، علاقمندان به شركت در جشنواره سفرنامه نويسي رضوي مي‌توانند آثار خود را حداكثر تا تاريخ 15 مهرماه به دبيرخانه اين جشنواره واقع در اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ارسال نمايند.
اين گزارش مي‌افزايد، مراسم اختتاميه و معرفي نفرات برتر اين جشنواره 11 آبان‌ماه، همزمان با اولين روز دهه كرامت انجام مي‌شود.
انتهاي پيام./ص
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن