تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيامهاي در دست اقدام سامانه 137 منطقه چهار 50 درصد كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:موج: پيامهاي در دست اقدام سامانه 137 منطقه چهار 50 درصد كاهش يافت
خبرگزاري موج - مسئول پيگيري ويژه و مشاور اجرايي شهردار منطقه چهار گفت : با اجراي طرح جهادي موضوعي كاهش پيامهاي 137 ، پيامهاي در دست اقدام اين سامانه پنجاه درصد كاهش يافته است .
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار ، سيد مهدي صباغ مسئول پيگيري ويژه و مشاور اجرايي شهردار ضمن اعلام اين مطلب گفت : با توجه به تدابير و تمهيداتي كه شهردار محترم منطقه در خصوص رسيدگي ويژه به پيامهاي 137 در نظر گرفت طرح جهادي موضوعي سامانه مديريت شهري137 با هدف كاهش اين پيامها و جلب رضايت شهروندان از ابتداي ارديبهشت ماه به اجرا درآمد.
مسئول پيگيري ويژه و مشاور اجرايي شهردار منطقه چهار تصريح كرد : طي مدت يك ماه از اجراي اين طرح حدو 50 درصد از پيامهاي در دست اقدام كليه واحدهاي اجرايي كاهش يافت كه نشان از عزم جدي كليه عوامل و پيگيري مناسب درخواستهاي شهروندان دارد.
صباغ ضمن مثبت ارزيابي كردن اين طرح افزود : اجراي طرح جهادي موضوعي ضمن جلوگيري از ماندگاري و افزايش تعداد پيامهاي در دست اقدام ، اين حساسيت را بين مديران اجرايي بوجود مي آورد تا به نحو مطلوب ، با سرعت و دقت بيشتري پاسخگويي به شهروندان انجام شود .
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن