تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قهرمان پاورليفتينگ آسيا: قهرمانان بايد حمايت شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قهرمان پاورليفتينگ آسيا: قهرمانان بايد حمايت شوند
كرمانشاه - قهرمان پاورليفتينگ آسيا گفت : براي آنكه پرچم جمهوري اسلامي ايران هميشه در همه جا بر افراشته شود قهرمانان ورزشي بايد حمايت شوند.

حسين شيرواني كه در مسابقات اخير ازبكستان سه مدال طلا را از آن ايران كرد روز سه شنبه با حضور در دفتر ايرنا به خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت : ايران در همه زمينه‌ها و نيز ورزش بسيار مستعد است كه براي بروز اين استعدادها مسوولين بايد ورزشكاران را مورد حمايت قرار دهند.

وي افزود: من براي شركت در مسابقات ازبكستان ‪ ۳۰‬ميليون ريال هزينه كردم و اگر حمايتهاي مالي و معنوي رييس تربيت بدني و هيات پرورش اندام استان نبود بايد مثل خيلي از مسابقات آسيايي و بين‌المللي ديگر از شركت در اين رقابتها منصرف مي‌شدم .

وي گفت : ورزشكاران ايران و بخصوص استانهايي مثل كرمانشاه هميشه با پشتكار، همت و علاقه‌اي كه به خاك و كشورشان داشته‌اند سكوهاي افتخار را براي استان و كشور خود فتح كرده اند.

شيرواني افزود: ورزش پاورليفتينگ از سنگين‌ترين ورزش‌هاي دنيا است كه در طول پرداختن به اين ورزش فشار بسيار زيادي به ورزشكار وارد مي‌شود و حتي آسيبهاي جدي بدني نيز آنها را تهديد مي‌كند كه قطعا بايد توجه بيشتري از سوي مسوولين نسبت به اين ورزش بشود.

وي گفت : اكنون جايگاه ورزشكاران ايران در پاورليفتينگ از آسيا بالاتر است و ورزشكاران آسيايي حساب خاصي روي ورزشكاران ايراني باز كرده‌اند كه در چنين رشته‌اي كه آوردن مقام قهرماني براي ايران حتمي است مطمئنا در كشور نيز بايد جايگاه ويژه‌اي داشته باشد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن