تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821154129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش ايمني و بهداشت حرفه‌اي در صنعت برق در يزد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش "ايمني و بهداشت حرفه‌اي در صنعت برق " در يزد برگزار شد
داخلي. اقتصادي. برق.

سومين همايش ايمني و بهداشت حرفه‌اي در صنعت برق با محوريت " ايمني پيمانكاران صنعت برق" در محل شركت برق منطقه‌اي استان يزد برگزار شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ايرنا از روابط عمومي اين شركت،هدف از برگزاري اين همايش،ايمني پيمانكاران، چالش‌ها و موانع فرارو،نقش مشاوران در ايجاد بستر ايمني پيمانكاران،جايگاه بخش خصوصي در ارائه خدمات ايمني و بهداشت حرفه‌اي در اين صنعت و فناوري‌هاي مدرن در ايمن‌سازي صنعت برق عنوان شد.

مديرعامل شركت برق منطقه‌اي استان يزد در اين همايش گفت: صنعت برق از عظيم‌ترين و پيچيده‌ترين صنايع كشور است كه كيفيت خدمات رساني آن باعث رضايت مندي تمامي مشتركين خواهد شد.

"محمد حسن صباغزادگان"افزود: برق به عنوان صنعت زير بنايي نقش غيرقابل انكاري در توسعه اقتصادي كشور دارد به گونه‌اي كه معيارهاي صنعتي شدن را به شاخص‌هاي مربوط در صنعت برق مرتبط مي‌كنند.

وي گفت: شركت برق منطقه‌اي يزد با هدف ايجاد محيط امن و سالم براي حفظ پرسنل،تاسيسات و تجهيزات،پرچمدار رسالتي نوين در زمينه ارتقاي سطح ايمني و بهداشت حرفه‌اي در استان و صنعت برق كشور بوده است.

مدير عامل شركت برق منطقه‌اي يزد اظهار داشت: سومين همايش ايمني‌و بهداشت حرفه‌اي در صنعت برق با محوريت ايمني پيمانكاران نيز بر پايه همين تفكر برنامه‌ريزي و به همت صنايع و دانشگاهها برگزار شد.

وي خاطرنشان ساخت: شركت برق منطقه‌اي يزد درسال ‪ ۸۵‬موفق به‌كسب گواهينامه سيستم مديريت ايمني و بهداشت حرفه‌اي (‪ (OHSAS18001‬شد و مفتخر است در سال جاري با ادغام سيستم‌هاي مديريت كيفيت ايمني و محيط زيست سيستم مديريت جامع "‪ "IMS‬را مستقر كند.

در اين همايش يكروزه در خصوص خدمات ايمني و بهداشت حرفه‌اي در صنعت برق، فناوريهاي مدرن در ايمن‌سازي صنعت برق، ايمني تجهيزات، نقش سيستم مديريت "‪"HSE‬و توسعه پايدار صنعت برق ، مديريت كيفيت ، محيط زيست و ارگونومي بحث و تبادل نظر شد.ك/‪۱‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن